Logo agencji ROAN24 Gorzów Wielkopolski Pozycjonowanie Tworzenie Projektowanie Hosting Stron Sklepów internetowych
Marketing cyfrowy

Google Oficjalnie Definiuje Strony Internetowe SPAM

Niedawno Google opublikował oficjalne wytyczne oceny jakości wyszukiwania w wyszukiwarce Google. Google oficjalnie ujawnił definicję wysokiej jakości stron internetowych oraz niskiej jakości stron internetowych. Jeśli chcesz uniknąć kary, ważne jest również, aby zrozumieć definicję stron spamu Google. Zapoznaj się z definicją strony spamu określonej przez Google, czytaj poniżej:

Definicja stron spamu Google
Kiedy Google myśli, że strony internetowe są spamem?

Strona internetowa o niskiej jakości to niekoniecznie jest to strona spam. Jednakże, jeśli strona jest celowo stworzona, aby oszukać odwiedzających i potencjalnie zaszkodzić im, to taka strona nie będzie uzyskiwała dobrej oceny. Jeśli strony zawierają powyższe elementy, to jest prawdopodobne, że Google będzie uważała je za spam.

Twoje strony są złośliwe lub szkodliwe

Strony mające na celu „phishing” aby użytkownik wydał swój numer identyfikacyjny, pesel lub dane do konta bankowego, czy dane karty kredytowej to takie działa są szkodliwe, ponieważ celem jest kradzież prywatnych informacji, kradzież tożsamości. Tego typu strony Google definiuje jako spam.

Twoje strony są zwodnicze

Jeśli strona jest przeznaczona do oszukania użytkowników i wyszukiwarek w celu, aby pomóc użytkownikom, Google oznaczy tę stronę internetową jako spam. Na przykład, Google nie lubi fałszywych referencji dla produktu, lub stron, które są tworzone wyłącznie w celu uzyskania użytkowników do kliknięcia. Przykłady oszukańczych stron są:

Google również się nie podoba zwodniczy projekt strony. Jeśli strona jest celowo zaprojektowana do manipulowania użytkownikami w celu klikania w reklamy, zarabianiu na  łączach lub podejrzane linki do pobrania to może być oznaczone jako spam. Popularnym przykładem jest fałszywa strona z wynikami wyszukiwania, która zawiera reklamy.

Twoje strony używają podstępnego przekierowania

Jeżeli strony zawierają przekierowania, które są przeznaczone do oszukania wyszukiwarki i użytkowników, Google będzie oznaczyć stronę jako spam. W ogóle oznacza to przekierowuje do niepowiązanych stron internetowych lub przekierowania do witryn sklepowych poprzez linki partnerskie.

Twoje strony nie mają rzeczywistej treści

Google uważa, że ​​tego typu strony to spam, ponieważ nie mają rzeczywistej treści:
Strony bez pomocnego głównej zawartości w ogóle lub tak mało treści, że strona skutecznie nie ma głównej zawartości. Treści, które składają się prawie wyłącznie z „upychanie słów kluczowych”, bełkot, albo bezsensownej treści. Auto generowana treść, która została stworzona w krótkiej chwili automatycznie, bez wysiłku, wiedzy, bez wartości dodanej dla użytkowników.

Strony Spamu nie zdobędą wysokiej pozycji w Google. Są szanse, że Google usunie Twoją stronę z indeksu, jeśli zawiera strony spamu.

Nie staraj się oszukać Google i innych wyszukiwarek. Nie ma szybkiej ścieżki do wysokich pozycji, rankingu. Upewnij się, że strony internetowe zawierają wszystkie elementy, które wymaga Google. Agencja InterAktywna ROAN dysponuje profesjonalnymi narzędziami i wiedzą, aby Ci pomóc. Zapraszamy do kontaktu z nami.

Należy pamiętać, że korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki, użytkownik wyraża zgodę na politykę prywatności i przechowywanie plików cookie, które umożliwiają sprawne działanie naszej witryny.