FAQ - sprawdź koniecznie

Odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania przez Klientów. Z pewnością znajdziesz tutaj cenne informacje dotyczące oferty. Przyjemnej lektury!

Pytania zostały podzielone zgodnie z dostępną na stronie ofertą:
Strony Internetowe Pozycjonowanie SEO Google AdWords ...

Strony internetowe

Jak Pracujemy i jak tworzymy Strony www?
  • Rozmowa - zaczynamy od wysłuchania Ciebie, rozmawiamy o Twoim biznesie, wsłuchujemy się i sporządzamy notatki co chcesz mieć na stronie, co chcesz osiągnąć. Pytamy Cię o Twoją konkurencję, ponieważ chcemy abyś był lepszy od niej, lub dorównał jej. Podczas tej rozmowy rysuje się nam wspólny konspekt projektu
  • Plan - na podstawie sporządzonych notatek tworzymy plan nowego projektu strony www lub tworzymy plan strategii pozycjonowania. Ten plan przedstawiamy Tobie do akceptacji i aktualizacji, po uzyskaniu aprobaty przystępujemy do następnego kroku, do wykonania projektu strony.
  • Projekt - tworzymy online koncept strony głównej wraz z podstronami i rozwiązaniami wskazanymi włączając w to kolory, czcionki, zdjęcia i układ strony. Wypełniamy całą stronę zawartością tekstów, zdjęć formularzy tworząc funkcjonalność strony, tak aby informacja na strona była jak najlepiej zorganizowana dla klienta.
  • Korekta - zapraszamy do nas na wskazany dzień i godzinę w celu przedstawienia na żywo wykonanego przez nas projektu nowej strony. Oglądamy i dyskutujemy o projekcie spisując od razu uwagi klienta. Przekazujemy  Klientowi adres URL pod którym jest projekt strony i prosimy go aby w przeciągu trzech dni zapoznał się ponownie z projektem strony i spisał wszystkie swoje uwagi i przekazał je nam do wykonania.
  • Poprawki - przedstawione uwagi klienta nanosimy na stronę, robimy to w ciągu 24h od otrzymania uwag Klienta.
  • Wdrożenie - po wprowadzeniu uwag Klienta na stronę i jego ponownej kontroli stronę z sieci lokalnej przenosimy do internetu, na serwer. Ponownie sprawdzamy wszystkie parametry strony czy są poprawne, czy nie ma jeszcze braków.
  • Przekazanie - kiedy strona jest już dostępna online, przekazujemy klientowi pełny dostęp do strony www w postaci loginu i hasła do panela administracyjnego.
  • Szkolenie - organizujemy w naszej siedzibie spotkanie na którym uczymy Klienta jak się poruszać po stronie, jak zarządzać stroną z panela administracyjnego, jak tworzyć nowe treści do strony pod wyszukiwarki internetowe. 
  • Wsparcie - Jeśli wystąpią błędy na stronie spowodowane przez niechcące klienta działania na stronie, klient o tym fakcie powiadamia nas telefonicznie, e-mail, lub umawia się na spotkanie z nami, mówi lub pisze nam co zrobił i gdzie aby podejmujemy skuteczną interwencją darmową.
Czy Tworzymy i Projektujemy Strony Mobilne?

Oczywiście wszystkie strony, które stworzyliśmy i tworzymy od 2012 roku są mobilne i responsywne. Wyświetlają się poprawnie na każdym urządzeniu komputer, laptop, tablet, smartfon. Metoda, którą stosujemy aby to osiągnąć nazywa się projektowaniem responsywnym. Więcej o responsywności (RWD - Responsive Web Design) przeczytasz tutaj.

Czy będę mógł wprowadzić zmiany na stronie samodzielnie?

Tak. Korzystamy z CMS WordPress przy budowaniu stron internetowych. Ten wielofunkcyjny system zarządzania treścią, pozwala na szybkie i łatwe wprowadzanie zmian na stronie. Z chęcią Cię nauczymy obsługi panela administracyjnego, w poruszania się po tzw. zapleczu. Jak dodawać treść, jak tę treść zmieniać, jak dodawać zdjęcia, jak je opisywać, jak optymalizować treść pod wyszukiwarkę internetową.

Pozycjonowanie stron WWW

Co to jest Pozycjonowanie SEO?
SEO (Search Engine Optimization) to nic innego jak optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, na przykład Google. Odnosi się to do technik, które pomagają Twojej stronie być bardziej widoczną w zwykłych wynikach wyszukiwania dla ludzi, którzy szukają Twojej marki, produktu lub usługi. Robią to poprzez użycie wyszukiwarki. W Polsce prawie wszyscy używają Google. Nie można jednak zapominać o innych, takich jak Bing czy Yahoo.
Czy strona powinna zawierać słowa kluczowe?
To zależy od tego czy chcesz podbijać pozycje w wyszukiwarce Google czy też jest Ci to obojętne. Trafiają do nas Klienci, którzy chcą mieć stronę internetową i tyle. Na tym się kończy. Są też tacy, którzy pragną dotrzeć do większego grona osób, zwrócić na siebie uwagę i ukazać się na jak najwyższej pozycji w wyszukiwarkach. Tym drugim proponujemy optymalizację witryny oraz pozycjonowanie. Pierwsze efekty pozycjonowania ukazują się minimum po jednym, dwóch miesiącach. Duży wpływ na pozycjonowanie strony ma popularność słów kluczowych.
Dlaczego warto zlecić akurat wam pozycjonowanie SEO?
Dlaczego? Nie bawimy się w abonamenty, umowy czy inne formy, które obciążą Ciebie opłatami na dłuższy okres niż jeden miesiąc. U nas zasady są proste i klarowne. Jeśli jesteś zainteresowany pozycjonowaniem, płacisz za jeden miesiąc. My przez ten czas zaczynamy pracę nad Twoją stroną i po tymże miesiącu podejmujesz decyzję czy kontynuujemy czy też przerywamy pozycjonowanie. Ponadto na pierwszym spotkaniu przedstawimy Ci pełny raport dotyczący Twojej strony WWW oraz jej pozycji w wyszukiwarkach.

Sklepy Internetowe, e-commerce

Kto może sprzedawać w Internecie?

Aby naprawdę udzielić na to odpowiedzi, pierwszym pytaniem powinno być: "Co może być sprzedawane w Internecie?" lub "Co można sprzedawać w Internecie?" Którekolwiek z tych pytań pomoże odpowiedzieć na pytanie "Kto może sprzedawać w Internecie?". Sprzedawać może każdy. Jedyne co Cię ogranicza, to Twoja wyobraźnia.

W internecie możesz sprzedawać albo usługi, albo produkty. Tak po prostu.

Jeżeli więc dostarczasz jakąkolwiek formę usługi albo dla Klientów, albo innych firm jesteś potencjalnie kwalifikowany do sprzedaży w Internecie. Również jeśli jesteś sprzedawcą lub przedsiębiorcą, który kupuje i sprzedaje towary fizyczne.

Innymi słowy, każdy kto ma coś wartościowego (produkty/usługi) do zaoferowania może potencjalnie sprzedawać w Internecie. Słowem kluczowym jest tu "potencjalnie", ponieważ sprzedaż online to nie tylko produkty na sprzedaż, ale wymaga to także pewnych podstawowych umiejętności, które mogą zostać nabyte jedynie przez szkolenie.

Co jest potrzebne żeby sprzedawać w Internecie?
Podsumujmy, co jest niezbędne do sprzedaży online:
  1. Wartościowa propozycja - to może być produkt/usługa lub kombinacja obu
  2. Platforma e-Commerce - czyli twoja strona ze sklepem internetowym
  3. Dostęp do Internetu - dowolne połączenie najlepiej 24 godziny na dobę
  4. Umiejętności e-Marketingu - można je nabyć przez szkolenie lub zatrudnić konsultanta
Na czym polega proces sprzedaży w Internecie?
Proces sprzedaży online, zależy od modelu i rodzaju działalności w jaką jesteś zaangażowany. Naprawdę nie ma zasady, rozwiązania lub przepisu na sprzedaż online. Trzeba ocenić wyjątkowość własnej firmy i specyfiki sytuacji. Zastanów się co będzie wyróżniać Twoją ofertę na tle konkurencji, bo na pewno jakaś istnieje. Dopiero wtedy można opracować dla Ciebie najbardziej odpowiedni proces sprzedaży produktów lub usług w Internecie. Mogą to być rabaty dla stałych Klientów. Wszystko zależy od Twojej oferty oraz pomysłowości.

Modernizacja stron internetowych

Czy to ważne, że moja strona wygląda staro?

Gdy na Twojej stronie odwiedzający pojawiają się odwiedzający (potencjalni Klienci), od razu postrzegają jakość Twoich usług i produktów przez pryzmat jakości wykonania witryny. Pierwsze wrażenie które odnosi Klient zależy od wyglądu. Zwiedzający będą zainteresowani i zbadają całą stronę docierając do istotnych informacji tylko wtedy jeśli jest ona atrakcyjna, prosta w obsłudze i oferuje użyteczne informacje. Poprzez stronę sprzedajesz siebie i swoją firmę całemu światu, za pomocą Internetu i ważne jest, aby pokazać się jak najlepiej.

Mam starą stronę na Joomla / starym CMS-ie. Da się coś z tym zrobić?
Oczywiście, że tak. Posiadamy niezbędne doświadczenie i wszystkie potrzebne narzędzia, aby przenieść wszystkie Twoje treści ze starej strony do nowej - wykonanej w WordPress'ie. Twoja strona internetowa nabierze nowego, atrakcyjnego dla oka, wyglądu zachowując całą treść starego projektu.
Co jeśli zmienię zdanie i zechcę zmienić projekt?
Strony internetowe są bardzo elastyczne. To z czym zaczynasz może się zmieniać i ewoluować, kiedy zajdzie taka potrzeba. Strona WWW nie jest jak drukowana ulotka, z którą utkniesz w takiej postaci, jakiej jest. Twoja witryna może się zmienić w dowolnym momencie. Możesz zmienić wszystko od zawartości tekstowej po całościowy wygląd albo dodać nowe funkcje to istniejącej strony w dowolnej chwili. Zatrzymaj w odwiedzających chęć powrotu. Dodawaj na stronie nowe informacje i ciekawe treści.

Tworzenie bloga WordPress

Cym się różni Blog od zwykłej strony WWW?
Blog jest to rodzaj strony internetowej, która jest regularnie aktualizowana. Jej głównym elementem są wpisy wyświetlane w odwrotnej kolejności chronologicznej (najnowsze w pierwszej kolejności). Z drugiej strony często używa się zwrotu "strona internetowa" względem witryny, która jest tak jakby statyczna. Chodzi o to, że nie jest aktualizowana regularnie. Statyczna strona przypomina broszurę, zapewniając podstawowe informacje o Tobie, Twojej i firmie lub organizacji.
Jakie jest absolutne minimum, aby założyć swojego bloga?
Takie minimum z minimum do założenia w pełni funkcjonującego bloga to posiadanie domeny (adresu URL strony, inaczej porostu adresu internetowego), serwera (hostingu) oraz projektu strony opartej o system zarządzanie treścią (CMS) taki jak WordPress. Zapewnimy Ci wszystkie te rzeczy: domenę, hosting oraz projekt samego blogu i jego realizację.
Czy prowadzenie własnego bloga nie będzie dla mnie skomplikowane?
Ogólnie rzecz biorąc, jeżeli potrafisz poruszać się po koncie Google, wysyłać e-maile i otworzyć oraz obsługiwać swoje własne konto na Facebook'u, to masz więcej niż wystarczające doświadczenie by prowadzić swój własny blog. Musisz również mieć coś ciekawego do przekazania swoim czytelnikom.

Kampanie Google AdWords

Co to jest Google AdWords?
Google AdWords jest to system umożliwiający tworzenie kampanii linków sponsorowanych na podstawie, odpowiednio i umiejętnie dobranych, słów kluczowych. Kiedy decydujesz się na takową kampanię, Twoje linki sponsorowane wyświetlą się na samej górze w wyszukiwarce Google.
Przykład
Jesteś sprzedawcą okien i chcesz się aby Twoja strona pojawiła się na samej górze w wyszukiwarce. Przychodzisz więc do nas i tworzymy dla Ciebie kampanię. Konfigurujemy ją tak aby dla danych fraz pojawiała się Twoja reklama. Do takich fraz kluczowych będzie należeć na przykład "okna gorzów".
Google AdWords Reklama Kampania Przykład
Jak wygląda proces uruchomienia kampanii w Google AdWords?
  1. Założymy Ci konto w Google AdWords
  2. Wykonamy research (analizę) na rynku dla każdego produktu / usługi według słów kluczowych
  3. Tworzymy strukturę konta dla każdego produktu
  4. Tworzymy reklamę w oparciu o powyższe aspekty
  5. Uruchamiamy kampanię
Od czego zależy sukces kampanii?
W naszej ocenie sukces kampanii zależy od kilku czynników:
  1. Wzrost liczby kliknięć i wyświetleń od grupy docelowej lub geograficznej
  2. Wzrost liczby zamówień pochodzących bezpośrednio z kampanii
  3. Zmniejszenie kosztów zamówień przy równoczesnym wzroście ich natężenia

Pozostałe pytania

Co daje audyt strony internetowej?
  1. Poprawa działania serwisu - audyt strony zazwyczaj ocenia ją nie tylko z punktu widzenia treści, ale także pod względem jej parametrów technicznych. W rezultacie audyt daje możliwość zbadania solidności wykonania Twojej strony. Określenia ona także jak bardzo przyjazna jest wyszukiwarkom i ocenia na ile jest łatwa w nawigacji dla użytkowników.
  2. Poprawa SEO - poprzez przeprowadzenie audytu strony internetowej, będziemy w stanie zidentyfikować wszystkie niedociągnięcia w kwestii SEO i usunąć wszystkie błędne (na przykład: upychanie słów kluczowych, dopisywanie tekstu białą czcionką).
  3. Poprawa konwersji - będziesz w stanie dotrzeć do większej ilości ludzi. Oznacza to więc więcej potencjalnych Klientów.
Mała firma a strona www - warto?
Pewnie, że tak. Dlaczego? O tym poniżej:
  1. Przestajesz być niewidzialny - poprzez stworzenie strony internetowej możesz przestać być niewidoczny dla ludzi, którzy próbują Cię znaleźć w Internecie. W XXI wieku nie można sobie pozwolić na to by być niewidocznym. Niech wszyscy wiedzą czym się zajmujesz, możesz co najwyżej zyskać nowych Klientów.
  2. Budujesz swoją markę - zaczyna się od małej strony internetowej z logiem (jak go nie masz to będziesz mieć, zaprojektujemy). Z czasem ludzie zaczną Cię kojarzyć z tym konkretnym logiem i firmą. Dołącz do tego aktywność społecznościową, ciekawe artykuły - tak się tworzy własną markę.
  3. Zyskujesz kolejne narzędzie sprzedaży - strona internetowa jest potężnym narzędziem sprzedaży. Pozwala rozwiązać problemy Twoich Klientów, dostarczyć im informacji potrzebnych do podjęcia decyzji i stworzyć atrakcyjne warunki do zakupu.
  4. Zdobywasz listę kontaktów - witryna internetowa pozwala gromadzić adresy e-mail potencjalnych Klientów lepiej, szybciej i sprawniej. Potem możesz je wykorzystać aby zaproponować im swoją ofertę.
Dlaczego tworzycie sklepy internetowe w oparciu o WooCommerce?
  1. Za darmo - WooCommerce jest całkowicie darmowy do pobrania. Pomimo, że jest wolnym oprogramowaniem oferuje rozbudowane funkcje.
  2. Ogromna elastyczność - produkty mogą być podzielone według dowolnych kategorii, można organizować wyprzedaże, niezależne atrybuty i wiele więcej. Ponadto pozwala na sprzedaż produktów fizycznych, wirtualnych, a także treści do pobrania.
  3. Więcej niż e-commerce - użytkownicy WooCommerce mogą umieścić funkcjonalny sklep wewnątrz profesjonalnej strony internetowej ze zintegrowanym blogiem. To wszystko dzięki temu, że jest to platforma oparta na WordPress'ie.
  4. łatwość dostosowania - jest dużo opcji, by dostosować Twój sklep. Dzieje się to poprzez wybór motywu, dostosowanie w CSS i dobranie kolorystyki.
  5. Profesjonalny a mimo to prosty - można znaleźć wbudowane w platformę szczegółowe śledzenie zamówień, pozwala właścicielowi na podgląd obecnych i przeszłych zamówień, aktualizację ich statusu, zarządzanie zapasami, ustawieniami podatkowymi czy opcjami wysyłki.
  6. Łatwa analityka - wbudowany system analizy daje szeroki wachlarz statystyk. Sprzedaż ogółem, sprzedaż według daty i wiele więcej.
  7. Rozszerzenia - istnieją ich setki. Niektóre są darmowe, a niektóre wymagają opłaty. Programy do księgowości, bramek płatniczych, marketingu czy raportowania.

317 stałych Klientów

+2000 spotkań
z Klientami

+500 000
notatek

+1 000 000
pomysłów

Chcesz więcej?

Jeśli masz dodatkowe pytania - napisz do nas lub zadzwoń. Dopytaj, postaw pytanie, z chęcią odpowiemy.