Logo agencji ROAN24 Gorzów Wielkopolski Pozycjonowanie Tworzenie Projektowanie Hosting Stron Sklepów internetowych
Aktualizacja Fred Algorytm Google

Aktualizacja Fred Algorytm Google Pozycjonowanie Stron Internetowych

Aktualizacja Fred Algorytm Google (Update)

Proces pozycjonowanie stron internetowych (SEO) musi być zgodny z algorytmami wyszukania Google. Aktualizacja algorytmów wpływa na ranking naszej strony WWW.

Zrozumienie algorytmów wykorzystywanych przez wyszukiwarki na przykład takiej jak Google może być tajemnicze, zagadkowe, ale nie przejmuj się tym, wprowadzę Cię w tę dziedzinę wiedzy. Zatem zacznijmy od początku:

Co to jest algorytm wyszukiwania wyszukiwarki?

Algorytm jest procesem matematycznym wykorzystywanym przez komputer w celu rozwiązania problemu lub uzyskania odpowiedzi na zadane pytanie. Google zafunkcjonował w 1998 roku i do dziś jest wiodącą wyszukiwarką na świecie. Algorytm wyszukiwarki został zaprojektowany tak, aby znaleźć poszukiwane treści w internecie przez użytkownika.

Google korzysta z wielu algorytmów, ale ten najważniejszy i jako pierwszy nazywa się PageRank, który mierzy wagę wszystkich stron internetowych (PageRank jest także nazwany Larry Page, twórcy oprogramowania i współzałożyciela Google). Funkcją PageRank jest ilość i jakość  zliczonych linków do danej witryny internetowej, aby określić szacunkową wagę strony internetowej, a tym samym jej rankingu w porównaniu do innych stron internetowych w tej samej dziedzinie lub kategorii.

Wyszukiwarka zastosowała założenie, że jedne witryny są ważniejsze od drugich, ponieważ  mają najprawdopodobniej więcej linków z innych stron internetowych, zatem więc ocena witryny z wyższym rankingiem strony wyników wyszukiwania (SERP silnika). PageRank znany jest szerzej jako  algorytm wykorzystywany przez wyszukiwarkę. Cała branża usług pozycjonowania stron internetowych korzysta z PageRank, to się teraz nazywa Search Engine Optimization (SEO) po polsku znana jako pozycjonowanie stron internetowych.

Algorytmy wyszukiwarki zmieniają się około 500-600 razy w ciągu roku kalendarzowego, zatem więcej niż raz dziennie. Zmiany te są realizowane po to, aby proces wyszukania treści był bardziej istotny, dokładny i trafny dla użytkownika poszukującego daną frazę w wyszukiwarce. Większość występujących zmian jest niewielka i zazwyczaj nie zmieniają rankingu strony internetowej w zauważalnym stopniu.

Przez prawie dwie dekady, Google wykształcił w swojej wyszukiwarce procesy tak, że stały się one coraz to bardziej wyrafinowane, a ich potężne algorytmy wpływają w istotny sposób na pozycje stron internetowych w rankingu wyszukiwarki.

Co to jest zmiana aktualizacji algorytmu Wyszukiwarki?

Główne aktualizacje algorytmu są określane na bieżąco, zarówno te nazwane, jak i te, które nie są nazwane. Firmy świadczące usługi SEO, pozycjonowania stron internetowych poświęcają swoje zasoby, aby dowiedzieć się, jak każda zmiana wpływa na ich pozycjonowane strony internetowej, którymi to zarządzają. Stawki są bardzo wysokie, szczególnie witryn internetowych zajmujących się e-commerce, sprzedające produkty online czy strony www polecające usługi dla firm, czy ludności. Jeśli witryna internetowa jest zbudowana i utrzymywana z wykorzystaniem najlepszych praktyk pozycjonowania z naciskiem na unikalną oryginalną i użyteczną treść oraz łatwą w obsługę interfejsu użytkownika, to taka strona internetowa będzie wysoko oceniana przez Wyszukiwarkę. Wysoka ocena witryny internetowej zmienia się w kierunku najwyższej pozycji w rankingu wyszukiwarki, która zapewnia dzięki temu więcej ruchu na stronie www oraz uzyska więcej zapytań, telefonów a tym samym pozyskamy więcej klientów do siebie.

Zmiana algorytmu aktualizacji w wyszukiwarce Google

Nazwy Aktualizacji Algorytmu

Niektóre z wymienionych aktualizacji algorytmu wystąpiły w ciągu ostatniego roku jak:  Panda, Penguin, Hummingbird, Pigeon, Possum, RankBrain, Mobilegeddon, czy Pirate. Każda zmiana algorytmu dotyczyła konkretnego aspektu witryny internetowej, takich jak jakości łącza linków zwrotnych, semantycznego wyszukiwania zawartości, a także responsywności witryny internetowej (strona przyjazna i czytelna dla urządzeń mobilnych).

Jak są ujawniane aktualizacje algorytmów?

To jest fascynujące, że niektóre aktualizacje są ogłaszane a inne nie, dowiadujemy się o nich z monitorowania pełnej aktywności rankingu stron internetowych. Google czasami potwierdza aktualizację, wprowadził daną aktualizację do algorytmu. Ostatnio, Google milczy w zakresie aktualizacji algorytmu. Branża SEO, pozycjonowania stron internetowych, starannie sprawdza i monitoruje je na bieżąco, jaki aspekt rankingu stron internetowych ulega zmianie w ruchu organicznym. Kiedy zauważą duże zmiany w wynikach wyszukiwania, dochodzą do wniosku, że zmiana algorytmu wystąpiła.

Jaka jest Aktualizacja Fred Algorytm Google (Update)

W środę, 8 marca 2017 roku, eksperci z branży pozycjonowania stron internetowych zauważyli większe zmiany podczas korzystania z narzędzi śledzących wyszukiwarkę. Ta zmiana algorytmu została nazwana Google Fred Update – Google Aktualizacja Fred. Jak najbardziej wiem, że Google nie jest zbyt rozmowny, jeśli chodzi o pytania dotyczące algorytmów i ich aktualizacji. Ale oczywiście zawsze są koledzy z branży, którzy wciąż próbują uzyskać więcej informacji za pośrednictwem Twittera. Aktualizacja Fred Algorytm Google

Jakość Linków Zwrotnych a Aktualizacja Fred

Aktualizacja Fred pokazuje wczesne objawy, które są związane z jakością linków – nie treścią strony. Gary Illyes, Webmaster Trends Analyst w Google, dał wpis kolorowy obrazkowy w postaci  rybki  Fred  w dniu 7 marca: „Czy wiesz, że dla każdego wyniku wyszukiwania może być kilka odpowiedzi, ale tylko jedna jest przedstawiona, która to uważana jest za najlepszą do zapytania i przedstawiona jest dla użytkowników” w oryginale: „DYK for each search result there may be several title candidates & the one that it’s believed to work best for query is shown to the users”. Ponieważ ma miejsce ocena, która ma na celu wybranie najlepszego wyniku zapytania, patrząc na witryny internetowe lepsze niż Twoja witryna internetowa możesz odkryć możliwości poprawienia zawartości bez powielania. Unikalne treści i jakości linków do i z Twojej witryny internetowej pomoże poprawić ranking strony.

Google Penguin 4 0 Aktualizacja Algorytmu ROAN Pozycjonowanie Stron Internetowych

Penguin 4.0 Aktualizacja Algorytmu

Najnowszą dużą aktualizacją do tej pory jest algorytm Penguin 4.0 (Phase 1 i Phase 2). Ta aktualizacja usuwa przeważnie kary za złe linki do stron internetowych, a to z kolei dewaluuje złe linki, które nadal negatywnie wpływają na pozycję w rankingach, ale nie do tego stopnia, aby strony internetowe były karane za to. Pingwin był istotny, gdyż ukierunkowane niskiej jakości witryny internetowej, które zawierały „spam” treści. Ich głównym problemem było złe sygnalizowanie witryn internetowych, które szkodziły komputerom użytkownika odwiedzającego lub jego telefonu komórkowego. Aktualizacja Penguin była w fazie opracowywania przez dwa lata przed jej wydaniem. Aktualizacja ta została uruchomiona 27 września 2016 r. Aktualizacja ta była nietypowa, ponieważ była ona wieloskładnikowa, zajmując nieco więcej czasu niż większość innych aktualizacji algorytmów. Aktualizacja Fred Algorytm Google.

Druga faza została wydana 6 października 2016 roku. Po tej drugiej fazie „temperatura” algorytmu  opadła i osiągnęła z wolna powrót do normy. Moz podaje prognozę zachowań w ciągu dnia, pokazując temperaturę lub turbulencję algorytmu. Kiedy wyszukiwarka wprowadza zmiany, często jest to wstrząs ze względu na ranking stron internetowych. W dniach 7, 8 marca było widać dziwne zachowania w Moz, jak się potem okazało był to prawdopodobny efekt aktualizacji Freda.

Wynajęcie Firmy Do Pozycjonowania Stron Internetowych ROAN Agencja Interaktywna Gorzów 2017

Wynajęcie firmy do pozycjonowania stron

Znając złożony charakter oceny wiarygodności witryny internetowej, rozumiejąc te aktualizacje algorytmu i uznając, że algorytmy wyszukiwarki wpływają na pozycjonowanie strony internetowej, to nasza wykonywana praca przy pozycjonowaniu danej witryny www musi uwzględniać te powstające zmiany w algorytmie tak, aby utrzymać lub przede wszystkim polepszyć pozycje strony internetowej na dane frazy w wyszukiwarce. Możesz zdecydować się na przeprowadzenie tych prac samodzielnie, ale wynajęcie firmy zewnętrznej do obsługi SEO, pozycjonowania stron internetowych jest często bardzo dobrze wydanymi pieniędzmi.

Dobre Pozycje Słów Kluczowych W Wyszukiwarce Google Pozycjonowanie Strony Internetowej ROAN

Dobre Pozycje Słów Kluczowych A Pozycjonowanie Strony Internetowej

Skuteczne pomysły pozycjonowania strony internetowej oraz tworzenie lepszych pozycji w wyszukiwarce poleca Roland Piątkowski, z którym możesz się skontaktować bezpośrednio telefonicznie pod numer 695 74 23 50 lub wypełnij formularz zapytania darmowa wycena

Należy pamiętać, że korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki, użytkownik wyraża zgodę na politykę prywatności i przechowywanie plików cookie, które umożliwiają sprawne działanie naszej witryny.