Logo agencji ROAN24 Gorzów Wielkopolski Pozycjonowanie Tworzenie Projektowanie Hosting Stron Sklepów internetowych
Biznes

Wskazówki i Porady Mity Pozycjonowania Stron Internetowych SEO Cz. II

Ciąg Dalszy Mity Pozycjonowania Mity SEO
warto przeczytać i stosować!

Mit nr 11: Dodawanie Linków do Innych Witryn o Wysokim Rankingu Pomaga

Niektóre witryny odwołują się do wielu innych stron o Wysokim Rankingu, aby pomóc sobie w podniesieniu pozycji w rankingu, ale to nie pomaga w ogóle. Google używa PageRank  i decyduje jak witryna będzie osiągać rankingi, ale to algorytm oparty jest na tym, jak użyteczna jest witryna dla innych, będzie zwracać szczególną uwagę, jak wiele innych witryn odwołuje się do naszej strony internetowej. W przeciwnym razie każda strona mogłaby podnieść się do góry w rankingu, po prostu dając miliony linki do obcych stron, co nie jest prawdą.

Mit nr 12: Stosowanie Zautomatyzowanych Metod SEO, Jest Zawsze Spamem.

Wiele osób korzysta z zautomatyzowanych metod SEO, pozycjonowania stron, które nie należą do strefy spamu. Wiele firm ma bardzo duże, olbrzymie witryny i używają skryptów automatycznych, aby przeprowadzić wiele prac SEO. Niezależnie od tego, czy jest to metoda automatyczna, czy ręczna, liczy się tylko wyłącznie to, co jest jej wynikiem, a nie to, w jaki sposób jest to wykonywana. Tylko wynik pozycjonowania stron internetowych się liczy, a nie to, w jaki sposób pracujemy.

Mit nr 13: PageRank Jest Czynnikiem, który się Tylko liczy.

Algorytm Google używa do rankingu witryn PageRank, który określa jak użyteczna strona jest dla innych, dla odwiedzających naszą stronę. Ale wynik tego rankingu bierze się również ze wskazania z setek innych czynników, zgodnie z tym, co mówi Google. Niektóre z tych wejść są łatwe, aby zobaczyć jak, nasza strona jest polecana przez innych na Google Plus. To dowodzi, że nie tylko PageRank jest sprawny i potrzebny. Nadal powszechnie uważa się, że PageRank jest najważniejszym czynnikiem, a strona z PR1 jest zawsze lepsza niż jedna witryna z  PR3.

Mit nr 15: Tag Tytułu jest Ukryty Przed Wyszukiwarkami.

Większość z tego, co Google widzi na naszej stronie to tekst, który jest widoczny także dla użytkowników, odwiedzających naszą stronę. To, co pojawia się na ekranie jest renderowane w przeglądarce internetowej. Można sobie pomyśleć, że tytuł nie jest pobierany. Jednakże Twój opis (wyszukiwarce) jest bardzo ważny dla SEO, pozycjonowania stron, ponieważ jest to tekst, który pojawia się poniżej linku, który będzie uzupełnieniem powyższego linku, który będzie Cię zachęcał do kliknięcia. Nie tylko Google używa tego tagu tytułu, aby pomóc witrynie w rankingu, ale ludzie, kiedy go zobaczą, będą mogli w niego kliknąć i przejść do naszej strony, która im się wydaje interesująca, dająca im jakieś rozwiązanie.

Mit nr 16: Użyteczność Strony Nie Wpływa Na SEO, pozycjonowanie stron.

Sensem SEO, pozycjonowania stron jest uzyskanie ruchu do naszej witryny i skłonić ludzi, aby pozostali na naszej stronie jak najdłużej, aby mogli pozyskać interesującą treść dla siebie, kupić nasze produkty lub usługi. SEO, pozycjonowanie stron idzie bardzo dobrze w parze z użytecznością strony naszej, wielką różnicą jest czy ktoś pozostaje na naszej stronie krótko, czy dłuższy czas. Jeśli witryna jest trudna w użyciu i obsłudze to pozostaje w sprzeczności z tym, co jest bardzo łatwe dla ludzi, aby przejść do dobrego wyniku wyszukiwania, rankingu w wyszukiwarkach. Ponadto, wyszukiwarki zwracają baczną uwagę na układ i użyteczność strony internetowej. Jeśli witryna jest trudna w nawigacji dla odwiedzających, to będzie też trudna dla bota wyszukiwarki, zła użyteczność strony na pewno będzie mieć na obniżenie w rankingu wyszukiwarek.

Mit nr 17: Linki Zwrotne Pochodzące z Domen Rozszerzeniem .edu i .gov Są Najlepsze.

Prawdą jest, że siła domen .edu i .gov  ma dobrą pozycję i dużą władzę, ponieważ są zazwyczaj oficjalnymi witrynami, które są dobrze utrzymane i nie zawierają spamu. Jednak jest to tylko produkt uboczny sposobu ich utrzymania i aktualizacji, a to nie daje gwarancji otrzymania dobrego rankingu w wyszukiwarkach. Sam fakt, że mają one domenę, która kończy się z .gov  i .edu nie pomaga rankingu w ogóle. Jeśli masz wsteczne na jednej z tych stron, to będzie to tyle dobre, na ile ta instytucja dba o tę stronę. Zyskasz nic przez fakt, że jest to serwis edukacyjny lub rządowy. Delegowanie wstecznego z miejsca NieJasnaStrona.edu nie pomoże bardziej niż umieszczenie wstecznego linku na blogu NieJasnaStrona.pl

Mit nr 18: SEO, Pozycjonowanie Strony Opiera Się Na Ilości Otrzymanych

Wierząc, że sukces kampanii SEO, pozycjonowania stron to uzyskanie jak największej ilości możliwych wstecznych jest wielkim nieporozumieniem w rankingu wyszukiwarek. Każdy algorytm rankingu, czy to jest Google, Bing, Facebook itp. będą opierały swój ranking witryn na podstawie wielu różnych czynników. Aby wykonać udane SEO, pozycjonowanie stron, trzeba rozwiązać wszystkie te czynniki, witryna posiadająca wiele linków jest tylko jednym małym kawałkiem układanki z całości. Ponadto, każde ogniwo ma swoją wartość jakości. Często zdarza się, pojedynczy link z popularnego serwisu informacyjnego konwersacji na temat danego produktu, będzie znacznie bardziej wartościowszy niż spamowanie setek tysięcy linków od nieznanych stron blogów.

Mit nr 19: Linki Zwrotne Są Ważniejsze Od Zawartości Strony Internetowej.

SEO, pozycjonowanie stron zwykle kosztuje czas i pieniądze jako takie są nierealne, że można zrobić wszystko, co możliwe w każdym aspekcie marketingu online. Tak często trzeba dokonać wyboru, a niektóre z nich mogą mieć pokusę, aby skupić się na linkach zwrotnych, a nie na treści strony internetowej. Jednak celem dobrego SEO, pozycjonowania stron jest skierowanie dobrego ruchu do naszej witryny. Jakość jest bardzo ważna, ważniejsza od ilości. Nie mając dobrej jakości treści na naszej stronie oznacza, że witryna nie ma żadnej wartości dla nikogo i jako taka będzie szybko tracić jakąkolwiek korzyść mimo, że dostarczysz jej dodatkowe linki zwrotne. W rzeczywistości najbardziej użyteczne są te linki zwrotne, które mają bezpośredni dostęp do naszych stron. Są to opinie napisane o naszych usługach, produktach. Poprzez dobre treści i powiązania, mogą rzeczywiście dać nam dobre pozycje fraz w wyszukiwarkach. Masowa ilość wstecznych umiejscowiona na blogach o niskiej jakości nie pomoże nam w ogóle, a ranking będzie spadał wciąż spadał łącznie z wyindeksowaniem strony z wyszukiwarki. Lepiej jest skupić się, skoncentrować na treści na stronie internetowej starając się o to, aby ta treść była użyteczna dla odwiedzających naszą stronę. Pisząc dobre jakościowo treści strony pomagacie witrynie na dłuższą metę w jej rankingu w wyszukiwarkach, proszę o tym pamiętać.

Mit nr 20: Kupowanie Płatnych Linków Spowoduje Obniżenie Rankingu Strony.

Istnieje wiele sposobów, aby nabywać płatne linki, a niektóre z nich są niedozwolone przez wyszukiwarki, to zależy od tego, jak następuje płatność. Na przykład, wiele miejsc, w tym Google, oferują usługi reklamowe. Można kupić reklamę na Adwords, można przejść do innej sieci reklamowej, gdzie są oferowane własne usługi reklamowe. Podczas gdy niektórzy z nich nie dają żadnego rankingu, inni mogą, a te są całkowicie uzasadnione. Płacenie za linki z witryny, która koncentruje się na swojej niszy może dać łącza w strategicznym miejscu, prawdopodobnie nie będzie Ci to zakazane, jednak trzeba pamiętać, że istnieją algorytmy, które obniżą nasz ranking strony. Zakup masowo niskiej jakości linków jest jednym z najlepszych sposobów, aby wejść na równię pochyłą i zostać wyindeksowany z wyszukiwarek.

Ciąg dalszy Porady Wskazówki Mity SEO Pozycjonowania Stron Internetowych część III

Należy pamiętać, że korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki, użytkownik wyraża zgodę na politykę prywatności i przechowywanie plików cookie, które umożliwiają sprawne działanie naszej witryny.