Cennik Pozycjonowania Stron Internetowych

Pozycjonowanie Stron Internetowych jest bardzo ważne dla firmy, ponieważ ruch do naszej strony internetowej pochodzi z wyszukiwarki Google co stanowi od 60% do 100% odwiedzających naszą stronę internetową. Więc zatem jak można wypracować swój cennik pozycjonowania stron w Google? Uważam tę część zadania, za jedną z najtrudniejszych zadań do wykonania. Cennik pozycjonowania stron internetowych jest to pole minowe. Cena zbyt niska, to klient pomyśli sobie, że jestem niewykwalifikowany w swojej sztuce pozycjonowania stron, cena zbyt wysoka zaryzykujemy, że stracimy zlecenie, klienta. Więc gdzie jest kompromis w ustaleniu cennika pozycjonowania w Google.

Pozycjonowanie Stron Internetowych to proces dwustopniowy z których pierwszy skupia się na optymalizacji strony naszej, jaka jest struktura i treść optymalizowanej strony, aby w pełni wykonać pracę w celu uzyskania zgodności z zasadami wyszukiwarek, a zwłaszcza tej Google. Drugim etapem jest optymalizacja strony po za nią, wymaga to budowania linków zwrotnych do naszej witryny z odpowiednich źródeł w Internecie. Zatem wycena pozycjonowania stron internetowych powinna zawsze odzwierciedlać ilość potrzebnego czasu, który ma być poświęcony w procesie optymalizacji witryny i po za nią. Zasadą jest, że czas wykonania pracy nowo przeszkolonego w pozycjonowaniu stron, nowicjusza jest warte 50zł za godzinę a praca wykonywana przez guru pozycjonowania stron internetowych może być warta nawet 1000zł za godzinę.  Poniżej przedstawiam nasz cennik pozycjonowania stron w Google.

NA DOBRY POCZĄTEK

ZA DARMO

Bez zobowiązań. Jest to opcja dzięki której dowiesz się na czym stoisz i co dalej, aby pozyskać więcej klientów dla swojego biznesu.

  1. Podstawowy raport pozycjonowania (SEO Ranking).
  2. Optymalizacja strony - sugestie.
  3. Wygenerowanie mapy strony w XML.
  4. Zarządzanie kontem Google Webmaster.
    *Ze względu na duże zainteresowanie, realizujemy te opcje według kolejności spływu i termin nie jest określony.

MAŁY BIZNES

Od 500 ZŁ NETTO

Dla małego biznesu z ograniczonym budżetem. Jest to opcja gdzie zaczynasz zdobywać pierwszych klientów.

  1. Wyszukanie i wybór słów kluczowych.
  2. Standardowy raport pozycjonowania (SEO Ranking).
  3. Optymalizacja strony głównej.
  4. Wygenerowanie mapy strony w XML.
  5. Utworzenie konta Google Webmaster i moja firma.
  6. Prowadzenie konta Google Webmaster.
  7. Comiesięczny raport.
  8. E-mailowe wsparcie 24/7.
  9. Telefoniczne wsparcie Pn-Pt 8-16.
  10. Bezpieczne techniki budowa wizerunku w internecie.

DUŻY BIZNES

Od 2500 ZŁ NETTO

Idealny dla e-commerce, dużych firm, których celem jest dotarcie do masowego odbiorcy: krajowego i zagranicznego.

  1. Wyszukanie i dobór słów kluczowych.
  2. Rozszerzony raport pozycjonowania (SEO Ranking).
  3. Optymalizacja strony i podstron.
  4. Wygenerowanie mapy strony w XML i dodanie do Google.
  5. Utworzenie i prowadzenie konta Webmaster oraz Google Moja Firma.
  6. 2 godziny programisty na prace związane z serwisem który jest pozycjonowany.
  7. Comiesięczny raport.
  8. Comiesięczny przyjazd do klienta, zdanie raportu.
  9. E-mailowe wsparcie 24/7.
  10. Zdalne wsparcie 24/7.
  11. Telefoniczne wsparcie 24/7.
  12. Stworzenie bloga i prowadzenie go.
  13. Utworzenie i prowadzenie Social Media(Google plus, Twitter, YouTube, Facebook).
  14. Kampania biuletyn(system) oraz 2 razy w miesiącu wysyłka do klientów.
  15. Utworzenie Prowadzenie Kampanii Google Adwords.
  16. Bezpieczne techniki budowa wizerunku w internecie.

*Podane ceny pozycjonowania mają charakter informacyjny oraz poglądowy i nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. Cena ostatecznie jest ustalana każdorazowo i indywidualnie dla każdego Klienta.

Wybierasz wariant cennika pozycjonowania stron internetowych do optymalizacji swojej strony internetowej pod kątem wyszukiwarek, opłacasz wybrany wariant z góry, a my przystępujemy do działania. Jeśli masz jeszcze pytania aby rozwiać swe wątpliwości proszę o kontakt osobisty u nas w Gorzowie Wlkp., przy ul. Czereśniowej 6 lub zadzwoń do mnie do Rolanda Piątkowskiego pod numer telefonu: 695 74 23 50. Wszystko w jednym miejscu. Wystarczy wybrać dogodny dla siebie plan, opłacalny dla biznesu - my zajmiemy się resztą.  Sprawdź nas!

FAQ - często zadawane pytania

Co to jest konto webmaster?

To bardzo przydatne narzędzie od wyszukiwarki Google. Oferuje ono wiele ciekawych opcji, które służą do obserwacji oraz zarządzania stroną internetową. Jedną z ciekawszych opcji są powiadomienia na wypadek wykrycia błędów związanych z indeksacją w wyszukiwarce oraz nałożeniu filtra ręcznego od Google.

Na czym polega wsparcie zdalne?

Gdy u naszego Klienta wystąpi jakiś problem, awaria czy niedająca spokoju zagwozdka, otrzymujemy od niego powiadomienie. Przejmujemy na czas całej operacji jego pulpit. Następnie usuwamy awarię, dokładnie tłumacząc wszystko. Zależy nam na tym aby Klient był świadomy tego co się dzieje na jego komputerze.

Jakie działania obejmuje modernizacja strony?

To bardzo ogólne określenie. Pod tym hasłem może znajdować się zmiana systemu CMS, poprawienie kodu HTML czy zmiana linków na stronie. Wszystko zależy od kondycji w jakiej jest optymalizowana przez nas strona WWW. Z doświadczenia jednak wiemy, że najczęściej są to kwestie związane z przestarzałą technologią.

Czy blogi wspomagają pozycjonowanie?

Sam fakt prowadzenia bloga nie zagwarantuje nam wsparcia dla pozycjonowania (SEO). Kluczem jest jego treść. Musi być ona umiejętnie skonstruowana, ułożona. W tym przypadku liczy się jakość - nie ilość. Dobrze prowadzony blog może bardzo wspomóc pozycjonowanie naszej strony internetowej.

Jak pozycjonować samemu stronę?

Najlepszym sposobem, nie wymagającym jakiejkolwiek wiedzy, jest dodawanie nowych treści. Mogą one być w różnych formach: nowy wpis, ciekawa strona z grafiką, i tak dalej. Dodawane treści powinny się zgadzać z tematyką strony. Jeśli prowadzimy stronę restauracji w Szczecinie, piszmy o jedzeniu. Warto w taką treść umiejętnie wpleść słowa kluczowe - restauracja Szczecin.

Wysoka jakość Stron Internetowych - co to znaczy?

Na jakość strony składa się mnóstwo czynników. Jednak najgorsze co można robić, w nadziei na podniesienie jej jakości, to kupowanie linków czy wzajemne linkowanie. To drugie to sytuacja kiedy strona A ma link do strony B, a strona B ma również link do strony A. W tym przypadku obydwie strony tracą. Więcej o jakości strony można przeczytać w jednym z naszych wpisów. Zachęcamy do przeczytania.