Bądź Widoczny w Internecie. Skuteczna Reklama w Internecie. Porady

No Comments
ROAN - Bądź Widoczny w Internecie

Bądź widoczny w internecie, aby Twoja firma stała się bardziej widoczna w sieci. Dzięki posiadaniu strony internetowej będziesz mógł przedstawić swoją ofertę, możesz oferować swoje usługi, produkty na rynku lokalnym w Gorzowie Wlkp., Lubuskiem, czy na terenie całej Polski i Europy, których to usilnie szukają Klienci wpisując słowa kluczowe do wyszukiwarki Google, to ona dziś rządzi w internecie i decyduje kogo przedstawić na pierwszej stronie w wynikach wyszukania.

JAK BYĆ WIDOCZNYM W TRYBIE ONLINE?

Pozycjonowanie Stron

Internet marketing dla małych firm to jedna z największych wyzwań i najważniejszych czynników dla małych firm dla których przetrwanie i rozwój biznesu niesie się poprzez dotarcie do najszerszej grupy potencjalnych Klientów. Tradycyjne kanały medialne, takie jak reklamy prasowe, reklamy radiowe, reklamy telewizyjne, szyldy reklamowe, itp są używane, ale pozycjonowanie stron jest często pomijane, ponieważ często właściciele tego nie dostrzegają, lub nawet nie mają wiedzy w tym zakresie i stawiają mnie pytanie. A co to jest pozycjonowanie? Mała firma ma ograniczone możliwości finansowe, nie może sobie pozwolić na wydanie środków finansowych na wszystkie te usługi reklamowe w tym dodatkowo na pozycjonowanie, poprawy widoczności w sieci swojej strony internetowej.

Ale to nie znaczy, że marketing internetowy musi być martwą, zabetonowaną koncepcją dla nas i vice versa. Internet oferuje doskonałe możliwości dla małych firm aby stać się widocznym w internecie, aby dotrzeć do grupy docelowej przy niskich kosztach. Kiedy poznasz, moje porady i wskazówki, jak prowadzić swój biznes online w internecie, to staniesz się widocznym w wyszukiwarkach, a zwłaszcza w tej Google. Łatwo wyprzedzisz swoich konkurentów, będziesz bardziej widzialnym dla Klientów. Ci, którzy są biegli w tej dziedzinie pozycjonowania stron, biorą garściami lwią część złotego garnka. Inni dostawcy, producenci, usługodawcy zastanawiają się, gdzie są ich Klienci? Dlaczego nie kupują? Stawiają sobie pytanie: Czy nie ma wystarczającego popytu? Nie, nie o popyt tu chodzi, bo on jest! Lecz problem leży w tym, że on są mało widoczni w internecie.

Istnieje wiele rzeczy, które można zrobić samemu, bez profesjonalnej pomocy. Wszystko czego potrzebujesz to zasób czasu i tyleż entuzjazmu. W tym poradniku opiszę 5 porad, które można wykonać samemu przy minimalnych zasobach które sprawią, że będziesz bardziej widoczny w internecie.

Agencja InterAktywna ROAN Pomaga w biznesie

Porada Pierwsza. Stwórz stronę internetową
na platformie Open Source – jak WordPress

Prawdopodobieństwo, że każdy właściciel małej firmy może zbudować profesjonalną stronę internetową na własną rękę jest prawie niemożliwe. To wymaga wiedzy technicznej, więcej niż umiejętność pisania kilka fragmentów kodu html. Strona internetowa nie jest czymś, co powinno być tańsze i tańsze, lecz ma Ci pomóc! Odnieść Sukces w Internecie, ale to tylko wtedy kiedy będziesz widocznym w internecie.

Ale co można zrobić aby być
WIDOCZNYM w internecie?

To wybrać firmę internetową, agencję interaktywną taką jak nasza ROAN, która buduje, tworzy strony internetowe na platformie wolnego zasobu, który jest łatwiejszy w zarządzaniu i nie ma żadnej wiążącej umowy od jednego usługodawcy. Ponadto, nie ma żadnych dodatkowych kosztów pochodzących od użytkowania i zarządzania open source CMS. Najpopularniejsze open source CMS są to WordPress, Joomla i Drupal. My się specjalizujemy w WordPress, jesteśmy w tym bardzo dobrzy i biegli. Nasz Zespół Techniczny ROAN to PRIMA SORT!

Open Source CMS

Zadbaj o konsultacje i szkolenia w zakresie systemu zarządzania treścią, swojej strony www, dzięki czemu będziesz mógł się nauczyć jak zarządzać CMS na własną rękę. Nasza Agencja InterAktywna ROAN to zapewnia w postaci broszury, plików pdf, filmów video i oczywiście konsultacji u nas w naszej siedzibie w Gorzowie Wlkp. , przy ul. Czereśniowej 6. Mamy do tego specjalne pomieszczenie, projektor, tablicę i doskonałego nauczyciela Krystiana, który w bardzo prosty i przyjazny sposób potrafi przekazać wiedzę, nie skrywa jej. Klient łatwo przyswaja sobie wiedzę z zakresu CMS strony i pozycjonowania. Podstawowe rzeczy są wykonywane dla każdego nawet właściciela małej firmy. Pouczamy jak wstawiać obrazki, fotki, teksty, treści na stronie itd. A jeśli będzie mało i jeśli będzie to konieczne to nasz przyjaciel Google pomoże. Zapytasz i masz odpowiedź. Bardziej skomplikowane zmiany lepiej pozostawić dla naszego zespołu technicznego ROAN w przeciwnym razie nadmierny entuzjazm w działaniu, może prowadzić do uszkodzenia funkcjonalności strony internetowej. Ale nawet w tym przypadku powstałym, my wkraczamy i przywracamy do poprawnego stanu stronę internetową szybko i skutecznie i jest od razu widzialna poprawnie w sieci.

Druga Oferty Lokalnie.

Zgłaszaj, Zamieszczaj Swoje Oferty Lokalnie

Teraz, gdy masz stronę internetową, wszystko co musisz zrobić, to siedzieć i czekać, kiedy Klienci zaczynają masowo płynąć do Twojej strony internetowej, zaczynają kupować produkty, usługi. TO TYLKO ŻART. Powiem więcej okrutny żart. Faktem jest, że strona internetowa sama tak nie działa. Przykład z życia, odwiedził mnie klika dni temu Klient, mówiąc do mnie, mam niemiecką stronę internetową, nawet ładnie wygląda. Zapytałem kiedy ją Pan wykonał. Odpowiedział, trzy miesiące temu. A czemu przybył Pan do nas teraz? Bo nie jestem widoczny w internecie. I rzeczywiście jego strona nie była widoczna w wyszukiwarce Google, Bing i Yahoo. Powód, jego strona była źle zoptymalizowana. Zatem nie wystarczy mieć ładną stronę internetową, trzeba ją zoptymalizować i promować w internecie, aby stać się widocznym w sieci. Najłatwiej jest zacząć rozgłaszać swoją stronę na lokalnych platformach, które poprawiają widoczność lokalnie w internecie. Jeszcze ważniejsze jest to, aby wpisać firmę w Google+, Google Moja Firma, aby pokazać swoją firmę w Google za darmo.

ROAN Bądź widoczny w Sieci

Trzecia Porada. Strona internetowa – Optymalizacja czyli Pozycjonowanie Strony

Mały biznes marketing nie może przeboleć z pozycjonowaniem. Google rządzi w internecie, a jeśli nie jesteś w Google, jesteś niewidoczny, to nie istniejesz online. Jeśli chcesz zwiększyć ruch na swojej stronie i zwiększyć sprzedaż, trzeba być na szczycie wyników wyszukiwania Google. Być widocznym w wyszukiwarce Google, widocznym w sieci.

Optymalizacja witryny internetowej może wydawać się jak nauki kosmiczne dla początkujących. Jakie słowa kluczowe, co zakotwiczone, co to meta dane? To prawda, że istnieje wiele stron internetowych, a ile z nich jest źle zoptymalizowanych? Niewyspecjalizowana osoba nie może zrobić nic. Ale to nie znaczy, że trzeba wymazać sobie Google ze swojego umysłu. Istnieje wiele działań, którymi można zarządzać samodzielnie, bez pomocy specjalisty:

  1. Słowa kluczowe – Słowo kluczowe, pomyśl o swojej firmie. Kim są Twoi Klienci i jak oni wyszukują dla siebie produkty, usługi w Internecie? Zacznij od zaufania własnemu instynktowi i wprowadź słowa, które przychodzą Ci do głowy i wprowadź je do Google Keyword Tool, więcej znajdzie na ten temat tu: Planer Słów Kluczowych. To narzędzie pokazuje jak szukać fraz związanych ze słowami kluczowymi, można jeszcze dostać dodatkowe propozycje i pomysły. Teraz przejdź do wyszukiwarki Google spojrzyj na wyniki, które pojawiają się po wpisaniu słów kluczowych. Jeśli okaże się, że mało jest konkurentów, to jesteś na dobrej drodze. Więcej informacji uzyskasz na temat doboru słów kluczowych z naszej porady: Jak Wybrać Słowa Kluczowe?
  2. Zawartość strony WWW – Optymalizacja treści witryny w zależności od wybranych słów kluczowych. Oznacza to, że opisuje się każdą stronę produktu czy usługi z odpowiednimi słowami kluczowymi i wykorzystując je w tekście, pozycjami, linki itp. Ponadto przy optymalizacji zawartości łatwo można nad optymalizować, która to sprawia, że tekst jest nienaturalny i mało czytelny. Dlatego należy pamiętać, aby pisać najpierw dla ludzi, a potem wyszukiwarek, bo one to zrobią w sekundę. Czytaj dalej, jak napisać stronę internetową, która sprzedaje. Oryginalna Treść na Stronie Internetowej – Pozycjonowanie w Google
  3. Linkowanie wewnętrzne – powiązania wewnętrzne oznaczają, odnoszenie się z jednej strony do innej zawartości na stronie w naszej witrynie przy użyciu odpowiednich słów kluczowych, linkując stronę. Linkowanie wewnętrzne poprawia zarówno doświadczenie użytkownika i pozycjonowanie. Jak już wiesz, jak zarządzać CMS, jak wprowadzać drobne zmiany, jak dodając niektóre wewnętrzne linki kotwicząc je ze słowem kluczowym, to już nie powinno być problemem dla Ciebie.

ROAN Dasz Radę, Będziesz Widoczny w Internecie Pozycjonowanie Strony

Bardziej skomplikowane zadania pozostaw dla specjalisty, na przykład dla nas, Agencji InterAktywnej ROAN. Jak zmiana adresu URL strony na bardziej przyjazne dla użytkownika. Dokonując tych zmiany bez wiedzy, można zerwać powiązania i stracić wartość pozycjonowania. Poznaj swoje kompetencje i nie rób nic więcej, sięgnij po pomoc do nas.

Czwarta Porada. Reputacja online

Małe firmy polegają na dużym zaufaniu. Aby zwiększyć współczynnik zaufania, należy skutecznie edukować potencjalnych Klientów, to bardzo ważne.

Blog – Blogowanie nie jest fanaberią, ale to narzędzie marketingu internetowego i pozycjonowania. Każdy właściciel małej firmy może obsługiwać i pisać blogi. Pisać na różne tematy, które są istotne i ważne w Twojej dziedzinie, w Twoim biznesie. Prowadzenie bloga pokazuje nasze zaangażowanie w firmie i okazuje naszą wiedzę i kompetencje. Ponadto, edukowanie potencjalnych Klientów na temat produktu, czy wykonywanej usługi pomaga przekonać znacznie lepiej naszego potencjalnego Klienta do naszego produktu, czy usługi. Stajemy się bardziej wiarygodni i bardziej widzialni w internecie.

Social Media – Wykorzystanie mediów społecznościowych, w celu rozpowszechniania informacji o utworzonej treści, trzeba udostępniać ciekawe informacje na temat naszej dziedziny biznesu, stając się bardziej widocznym w sieci. Unikać wpychania reklam. Użyj konta mediów społecznych w celu utworzenia kanału naśladowania dla entuzjastów w branży. Masz aktywną komunikację z fanami i możesz rozwiązywać problemy Klientów. Jak już jesteś bardzo zajęty zarządzaniem całym pozycjonowaniem, postaw sobie pytanie, czego Ci potrzeba, aby Państwa obecność społeczna była jak najbardziej efektywna i skuteczna. Więc zamiast wisieć cały dzień na Facebooku wprowadź automatyzację – jak HootSuite oprogramowanie.

Artykuły – Pisz dobre treści na stronie, które będą pomocne dla Twoich Klientów, dzięki temu zostaną oni wyedukowani, co pozwoli im szybciej i w zdecydowany sposób dokonania u Ciebie zakupu. Oczywiście, publikując taki dobry artykuł na dany temat, zajmiesz dla niego miejsce na stronie oraz swój cenny czas, ale za to osiągniesz lepszą widoczność strony w Internecie. Dlatego warto pisać dobre treści na stronie. To przyczynia się do tworzenia reputacji online i lepszej widoczności w sieci, czyli pokazania swojej wiedzy fachowej, profesjonalnego podejścia w swojej branży biznesu.

Piąta Porada. Monitorowanie wyników widoczności w internecie

Jak wyciągnąć wnioski, ile niezliczonych godzin spędzonychna pozycjonowaniu są warte wysiłku? Użyj Google Analytics, to darmowy program, to pomocna dłoń dla każdej małej firmy. Program jest trudny w obsłudze dla początkujących użytkowników. Podejmowanie obiektywnych działań może być czasochłonne i skomplikowanym zadaniem. Ale nie martw się, podstawy Google Analytics są dostępne w sieci tu: Szkolenia i pomoc techniczna Analytics

Po uzyskaniu wyników, trzeba radzić sobie z danymi. Trzeba wprowadzić zmiany na swojej stronie internetowej i budować sobie plan pozycjonowania, aby wprowadzać zmiany tam gdzie są braki. Oznacza to kolejną rundę, analizy danych. Jest to nieuniknionym zjawiskiem w środowisku on-line, gdzie stale trzeba nadążać za poprawą widoczności w internecie, trzeba poprawiać swoją stronę internetową. Tak więc strona www to projekt, który nigdy się nie kończy – zawsze jest coś do poprawy w widoczności w sieci.

Wniosek

Pozycjonowanie nie jest fizyką jądrową, która jest poza zasięgiem małych firm z małymi budżetami. Istnieje wiele działań, które można zrobić bez profesjonalnej pomocy. Ale to wymaga czasu i poświęcenia, aby nauczyć się sztuczek i wskazówek jak zarządzać swoją obecnością w internecie. Można oczekiwać, że kiedy osiągniesz więcej ruchu, a potem większej sprzedaży, to już wkrótce uzbierasz wystarczająco dużo kasy, aby uaktualnić swoją widoczność w internecie na profesjonalnym poziomie i jeszcze lepsze uzyskasz wyniki.

Chcesz być widocznym w internecie? Potrzebujesz więcej odwiedzin na swojej stronie? Chcesz zwiększyć swoją sprzedaż? ROAN Agencja InterAktywna pomoże być widocznym w internecie. Zapytaj tę ofertę! Skontaktuj się z nami dzwoniąc do mnie, do Rolanda Piątkowskiego pod numer telefonu: 695 74 23 50 lub wypełnij formularz darmowa wycena.

ROAN Świat u Stóp Twoich Pozycjonowanie Stron

Zostaw komentarz

    Dopisz się do Newslettera!

    • To pole jest do zatwierdzania i powinno pozostać na niezmienionym poziomie.

    Sprawdź także

    Zobacz więcej
    No Comments