Cennik Pozycjonowania Stron Internetowych w Google

1 Comment

Cennik Pozycjonowania Stron Internetowych w Google

Pozycjonowanie Stron Internetowych jest niesłychanie ważne dla przedsiębiorstwa, ponieważ liczba odwiedzin do firmowej strony internetowej pochodzi z wyszukiwarki internetowej Google co wnosi od 60% do 100% zwiedzających naszą witrynę internetową. Więc zatem jak możemy stworzyć swój cennik pozycjonowania stron internetowych w Google? Sądzę, że ten fragment zagadnienia jest jednym z najbardziej trudnych rzeczy do zrealizowania. Ceny pozycjonowania stron internetowych jest to pole minowe. Opłata zbyt nieduża, to nabywca rozważy sobie, że jestem niewykwalifikowany we własnej sztuce promowania stron koszt zbytnio duży to zaryzykujemy, że stracimy zamówienie kontrahenta. Więc gdzie jest ustępstwo w określeniu cennika pozycjonowania w Google.

Pozycjonowanie, jak to się robi?

Pozycjonowanie, jak to się robi?

Pozycjonowanie Witryn internetowych to procedura dwustopniowa, z których główny skupia się na optymalizacji strony www: jaka jest konstrukcja i tekst optymalizowanej strony www, aby w pełni zrealizować pracę w celu osiągnięcia kompatybilności z regułami wyszukiwarek, a przede wszystkim tej wyszukiwarki Google. Drugim punktem jest optymalizacja witryny po za nią(offpage), narzuca to konieczność kreowania odnośników zwrotnych do firmowej strony www z właściwych źródeł Online. Zatem kosztorys pozycjonowania stron internetowych w każdej sytuacji odzwierciedlać musi wielkość niezbędnego wysiłku, umiejętności, doświadczenia i wiedzy, który ma być przeznaczony w procesie optymalizacji samej witryny i po za nią.

Receptą na to jest, że czas przeprowadzenia wykonywania zadania przez nowo przeszkolonego w pozycjonowaniu stron, nowicjusza wydaje się być warte 50zł za godzinę a praca przeprowadzana przez mistrza pozycjonowania stron online, może być godna nawet 1000zł za godzinę.

Słowo ostrzeżenia, jeśli jesteś nowy w świecie pozycjonowania stron internetowych, to powinieneś znać własny poziom. Nie musisz informować o tym swojego klienta, ale jeśli cena ma być uzależniona od wyników  oczekiwanych klienta, z tym jednak nie powinieneś iść z tym zbyt za daleko.

Sposób pierwszy: Cennik pozycjonowania stron w Google wg pozycji na pierwszej stronie wyszukiwarki Google na dana frazę.

Sposób pierwszy: Cennik pozycjonowania stron w Google wg pozycji na pierwszej stronie wyszukiwarki Google na dana frazę

To brzmi prosto, klient płaci kiedy jego strona będzie na pierwszej stronie na daną frazę. Sposób ten jest w szczególności problematyczny z wprowadzeniem indywidualnego wyszukiwania w wyszukiwarce. Klient dobiera sobie frazę jaką chce, aby jego strona była na pozycji 1-10 w wyszukiwarce internetowej Google/Bing/Yahoo. Otwiera to system do nadużywania, klient często podaje frazę słowa kluczowego, która jest niskiej konkurencyjności, albo nawet już jest na pierwszej stronie na dana frazę. Jeśli fraza jest wysokiej konkurencyjności, nic z nią nie robią tylko pracują nad frazami niskiej konkurencyjności, powiedzmy od 250zł do 800zł za frazę niskiej konkurencyjności. Tu są ulokowane te umowy na określony czas 12 miesięcy z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia, jeśli się nie dotrzyma umowy to płaci się za nic, powiedzmy za 12 miesięcy z góry. Nie ma efektu tylko przykry niesmak. Chcę ponadto nadmienić, że nie można gwarantować na określonej pozycji, ponieważ nie jesteśmy wyszukiwarką Google. Tylko w Kampanii Adwords, tzw. linki sponsorowane można mieć pozycję 1 tylko w przypadku położenia odpowiedniej kwoty za klikniecie na przykład 20zł za kliknięcie, 1000 kliknięć koszt 20000zł.

Sposób drugi: Stała opłata miesięczna za pozycjonowanie strony

Sposób drugi: Stała opłata miesięczna za pozycjonowanie strony

Umawiasz się z klientem na stałą określoną cenę opłaty na miesiąc za pozycjonowanie strony. Nie ważne jaka jest konkurencyjność fraz słów kluczowych w wyszukiwarkach. Większość klientów będzie musiała zobaczyć swoje przeszłe zwycięstwa w pozycjach w wyszukiwarce, aby poczuć się komfortowo z tym modelem cenowym. Być może trzeba wychowywać swojego klienta, że proces  pozycjonowanie stron nie jest procesem magicznym, a opłata miesięczna musi być traktowana jako inwestycja w dłuższej perspektywie czasu jako sukces strony internetowej w wyszukiwarkach. W tym modelu trzeba optymalizować stronę klienta, pisać artykuły oraz równolegle tworzyć poprawne linki zwrotne na określone frazy dla jego strony.

Sposób trzeci: Zapłata za Akcję w działaniu.

Sposób trzeci: Zapłata za Akcję w działaniu.

Ta metoda jest najbardziej ryzykowna dla firmy pozycjonowania stron, firma SEO będzie zarabiała tylko w przypadku gdy wstępnie zdefiniowane działania zostaną podjęte. Działanie te mogą być: ktoś, logując się do newslettera, zostawia swój e-mail, wysyła zapytanie ofertowe, dokonuje określonego zakupu produktu czy usługi. Zwykle jest obliczany jako udział procentowy sprzedaży zazwyczaj w zakresie od 10% – 15%. W tym momencie rozpoczyna się opuszczanie świata SEO i scalamy się z bractwem affiliate marketingu. Chciałbym polecić tę formę cennika pozycjonowania stron, ale jeśli masz całkowitą kontrolę nad projektem strony internetowej. Pozostawienie jej trzeciej osobie do wykonania zmian nie jest dobrym pomysłem. Dużo pracy, ale zyski mogą być dobre, szczególnie jeśli jest to duża firma z wieloma klientami.

Cennik pozycjonowania stron w Google

Cennik pozycjonowania stron w Google

Którąkolwiek  wybierzemy metodę opłaty za pozycjonowanie stron w Google, trzeba jasno po obu stronach określić co będzie robione, jakie pracę będą wykonywane i jaki będzie cennik pozycjonowania stronyUmowa na pozycjonowanie stron powinna byś napisana w prostym języku polskim z definicjami szczegółowych kryteriów, które maja być spełnione. Po spełnieniu tych celów można oczekiwać,  aby klient mógł opłacić wstępnie ustaloną kwotę w ustalonym czasie. Pozycjonowanie stron nie   nie jest usługą kopania rowów, lecz twórczą pracą systematyczną wykonywaną zgodnie z określonymi regułami wyszukiwarek. Do tego trzeba mieć wiedzę i doświadczenie w tym zakresie. Niektórzy klienci nie chcą płacić kwotę jaką oferujemy. Jasne, negocjowanie jest częścią biznesu, ale zawsze trzeba mieć dolną linię cenową, poniżej której nie przejdziemy. Pozwoli to zaoszczędzić od podejmowania się pracy na  nie rentownych zadaniach.

Szukasz dobrego rozwiązania dla siebie?

Szukasz dobrego rozwiązania dla siebie?

Jeśli masz w dalszym ciągu pytania aby rozproszyć swoje obawy, proszę o kontakt indywidualny u nas w Gorzowie Wlkp., przy ul. Czereśniowej 6 lub zatelefonuj do mnie do Rolanda Piątkowskiego pod numer telefonu: 695 74 23 50, albo ewentualnie wyślij zapytanie o bezpłatną cenę pozycjonowania stron. Wypróbuj nas na ile Ci pomożemy!

Zostaw komentarz

    • Roland Piątkowski
    • 10 grudnia 2016
    Odpowiedz

    super dobre ceny

Dopisz się do Newslettera!

  • To pole jest do zatwierdzania i powinno pozostać na niezmienionym poziomie.

Sprawdź także

Zobacz więcej
1 Comment
    • Roland Piątkowski
    • 10 grudnia 2016
    Odpowiedz

    super dobre ceny