Porady SEO Mity Pozycjonowania w Internecie Wskazówki Część III

No Comments

Ciąg dalszy Porady SEO Mity
Pozycjonowanie w Internecie Wskazówki Część III

Mit nr 21: Dobra Treść Na Stronie Jest wszystkim, Czego Potrzebujesz.

Mit nr 21: Dobra Treść Na Stronie Jest wszystkim, Czego Potrzebujesz.

Budowanie armii linków zwrotnych do witryny o kiepskiej jakości nie pomoże Ci zwiększyć ranking w wyszukiwarkach, ruch będzie mizerny, zanikający. Większość ludzi zgadza się, że dobra treść strony jest podstawą udanej witryny. Poprzez atrakcyjne, pożyteczne informacje dla użytkowników, można zapewnić, że będą chcieli odwiedzić naszą witrynę i będą przebywać przez dłuższy czas. Jednakże sama treść to nie wszystko. Nawet bardzo dobry serwis musi wykonać podstawy SEO w celu doprowadzenia ruchu do witryny. Branding jest niezwykle ważny dla każdej strony internetowej, a rozgłoszenie naszej marki przez SEO jest jedynym ze sposobów jak zauważyć treść strony na naszej witrynie. Twoje artykuły i posty muszą być powiązane poprzez linki pochodzące z dobrych stron internetowych, która to umożliwią wznieść naszą stronę internetową w rankingu wyszukiwarek, dzięki czemu ludzie będą mogli znaleźć naszą zawartość strony.

Mit nr 22: Google aktywnie Penalizuje Pewne Witryny.

Mit nr 22: Google aktywnie Penalizuje Pewne Witryny.

Każdy, kto wykonał jakąś pracę w SEO, w pozycjonowaniu stron został zaskoczony w pewnym momencie widząc dziwne spadki w rankingu. Może się to wydawać, że to co zrobiłeś to nic złego, ale jakoś Google postanowił obniżyć ranking naszej strony. To przychodzi na myśl, że witryna została ukarana w jakiś sposób, ale najczęściej nie jest to przypadek. Google wyraźnie stwierdza, że karze tylko witryny, które łamią regulamin, stosując aktywnie nieetycznych metody pozycjonowania. W większości przypadków, problem jest w innym miejscu. Jednym z możliwych przyczyn może być to, co nasi konkurenci zrobili przy swojej stronie, a nie my. Na przykład, może konkurent otrzymał duży napływ linków, ponieważ pojawił się na popularnym forum. Innym powodem może być to, że Google zmienił jakąś część wewnętrznego algorytmu, co zdarza się dość często i może być katastrofalne dla niektórych stron. Wiele osób pamięta aktualizację Panda, która zmieniła klasyfikację milionów witryn. Niestety w tych przypadkach może to okazać się bardzo trudno aby znaleźć przyczynę, a potem ją naprawić, a może trzeba po prostu pracować ciężej w pozycjonowaniu stron w celu odzyskania rankingu z powrotem. Trzeba się niestety oprzeć pokusie, aby przejść do metod spamerskich, nieetycznych SEO lub obciążać wujka Google za to i nic nie robić.

Mit nr 23: Kampanie Google AdWords Dają Preferencyjne Traktowanie.

Mit nr 23: Kampanie Google AdWords Dają Preferencyjne Traktowanie.

Kampania AdWords to bardzo przydatny program Google, gdzie można umieszczać reklamy nasze w postaci linku wraz z opisem w wyszukiwarce u góry strony wyszukiwarki lub na dole w zależności od ceny i jakości strony połączoną z jakością reklamy naszej. Kampania AdWords powinna być częścią każdej kampanii marketingowej online. Jednak AdWords sama w sobie nie pomoże zwiększyć naszych rankingów strony internetowej w wyszukiwarce. Niektórzy uważają, że kiedy płacą do Google, to potem otrzymają preferencyjne traktowanie w poszukiwaniu organicznym, nic z tych rzeczy. Na każdej typowej stronie wyszukiwania, można łatwo zauważyć, że wyniki organiczne są oddzielone od płatnych reklam. Kampania reklamy PPC daje ranking w tym sensie, że można zobaczyć na stronie wyszukiwania reklamę strony, ale to nie wpływa na ranking naszej strony w organicznym wyszukiwaniu w jakikolwiek sposób.

Mit nr 24: SEO, Pozycjonowanie Stron to coś, co Robi się Tylko Jeden Raz.

Mit nr 24: SEO, Pozycjonowanie Stron to coś, co Robi się Tylko Jeden Raz.

Wiele stron internetowych doświadcza tego błędu. Gdy witryna jest nowa, gdy właśnie została stworzona, właściciele zainwestują w jakiejś SEO, a potem myślą, że wszystko jest już zrobione. Klientce wykonaliśmy stronę, przygotowaliśmy pod pozycjonowanie, pouczyliśmy ją w spotkaniach bezpośrednich jak należy postępować przy tworzeniu treści do strony jak stronę aktualizować. Zadzwoniła do mnie po trzech tygodniach z pretensjami czemu jest na czwartej stronie wyszukiwarki. To jest właśnie ten myk, klientka myślała, że wystarczy raz coś zrobić w SEO a reszta sama się szybko potoczy, a jak nie to prościej jest rościć pretensje, dlaczego moja strona jest na czwartej stronie wyszukiwarki? Ale podobnie jest jak z marketingiem w świecie rzeczywistym, SEO, pozycjonowanie stron nie jest coś co można zrobić tylko jeden raz, a potem o tym zapomnieć. SEO, pozycjonowanie stron jest procesem ciągłym, który ma być wykonany w ciągu długiego okresu czasu, często niekiedy przez cały okres życia strony internetowej. To dlatego, że otoczenie strony zmienia się w sposób ciągły, pojawiają się nowi konkurenci z nowymi rozwiązaniami a także równolegle wyszukiwarki zmieniają swoje algorytmy aby dostosować się do nowej sytuacji i tu pojawiają się nowe możliwości dla marketingu online. Przez cały czas musimy mieć na oku swoje wysiłki w SEO aby mieć pewność, że ranking naszej strony nie spadnie, zachować czujność w nowych technikach SEO, które mogą okazać się strzałem w dziesiątkę.

Mit nr 25: Firma SEO, Pozycjonująca Strony Musi Gwarantować Rezultaty.

Mit nr 25: Firma SEO, Pozycjonująca Strony Musi Gwarantować Rezultaty.

Jest to bardzo często jeszcze całkowite fałszywe przeświadczenie, które to niektóre firmy SEO lubią jeszcze używać. Twierdzą oni, że za pomocą swoich metod i technik pozycjonowania stron dadzą wyniki gwarantowane na pierwszej stronie wyszukiwarki więcej, wyznaczają nawet pozycje 1-3 4-7 i 8-10. Ale prawda jest taka, że nikt nie może twierdzić, że mam niezawodny sposób na gwarantowane pozycje w wyszukiwarce, ponieważ nie są wyszukiwarką. Nawet wyszukiwarka ma oddzielny program do ustawienia pozycji 1-3 i pobiera za to opłaty uwzględniając jakość strony i reklamy oraz cenę jaką zamierzamy zapłacić. Ten program to Linki sponsorowane, Kampania Adwords a nie organiczny ranking. Wszystko zmienia się w trybie online i nigdy nie wiadomo, kiedy coś, co pracowało dobrze kiedy przestanie działać. Niektóre taktyki są wyraźnie lepsze niż inne, ale wynik nie jest gwarantowany i zapewniony. Ponadto, jeśli nie był to magiczny sposób, aby uzyskać wysoką pozycję, można mieć pewność, że będzie to wyciekać w pewnym momencie, a następnie każdy będzie używał tej samej taktyki, dzięki czemu staje to się bezwartościowa.

Mit nr 26: Umieszczenie Zbyt Wielu linków na Stronie może zostać ukarane

Mit nr 26: Umieszczenie Zbyt Wielu linków na Stronie może zostać ukarane

Krąży jeszcze w ludziach przeświadczenie, że pewna ilość linków na stronie może być zła dla naszego rankingu strony. Na przykład, umieszczenie więcej niż sto linków na stronie docelowej będzie źle odebrane przez Google, zostaniemy ukarani za to. Chociaż prawdą jest, że linki spam na stronie to jest coś, czego nie powinniśmy robić, a bot Google ma swoje sposoby, aby to wykryć i wytropić, zatem nie bójmy się tworzyć strony z dużą ilością linków. Tak długo, jak są one istotne i częścią normalnej nawigacji witryny, to nie będzie kary za to ze strony Google.

Mit nr 27: Linki Wewnętrzne Nie mają Znaczenia dla SEO.

Mit nr 27: Linki Wewnętrzne Nie mają Znaczenia dla SEO.

Wielu ludzi skupia się wyłącznie na konieczności pozyskania linków zwrotnych do swoich własnych stron. Ale linki, powiązania wewnątrz strony są również bardzo ważne, podobnie jak układ witryny jest ważny, ponieważ roboty wyszukiwarek starają się działać tak samo jak użytkownicy przeglądarek internetowych przeglądający strony internetowe. Jeśli witryna ma złą wewnętrzną nawigację, Google będzie to w stanie wykryć, będzie za to karać naszą stronę. Trochę czasu zajmie na tworzenie dobrych linków wewnętrznych, łatwej obsługi systemu nawigacji witryny, ale to jest coś, co jest łatwe do zrobienia i nie należy pomijać tego kroku.

Mit nr 28: Polubienia Facebook, Tweety są numerem jeden w SEO.

Mit nr 28: Polubienia Facebook, Tweety są numerem jeden w SEO.

Social media spełniają kluczową rolę w jaki sposób ludzie dziś mogą znaleźć informacje w internecie, a sygnały wysyłane przez te strony są wprowadzane do wyszukiwarek w czasie rzeczywistym. Nowoczesna firma nie będzie ignorować social media, po prostu ze względu na ilość spędzonego czasu przez ludzi na Facebook lub Twitter. Jednak portal społecznościowy nie jest świętym Graalem dla SEO. Jeżeli uzyskane na Facebook polubienia są ważne, to nie przeszkadza innym technikom SEO w osiąganiu celów w rankingu witryny w wyszukiwarce. Ponadto, istnieją argumenty, które wskazują na to, że podczas gdy wielu ludzi spędza dużo czasu na portalach społecznościowych w celu, aby porozmawiać z przyjaciółmi to nie po to, by kupować produkty czy usługi, więc korzyścią nadal jest zrozumienie jak ważną zaletą jest wysoki ranking naszej witryny w organicznym wyszukaniu w Google. Nie należy ignorować tradycyjnego SEO, pozycjonowania strony i skupianie się wyłącznie na social media.

Mit nr 29: Słowa Kluczowe nie są już istotne.

Mit nr 29: Słowa Kluczowe nie są już istotne.

Miejsce na stronie mają być wypełnione słowami kluczowymi, aby przyciągnąć więcej ruchu za pomocą czegoś, co nazywa upychaniem kolanem słów kluczowych. W ostatnich latach, kompetentni marketerzy zdali sobie z tego sprawę, że to nie jest już potrzebne, w rzeczywistości jest to tylko praktyka, która jest mocno odradzana przez wyszukiwarki. Jednak nie oznacza to, że słowa kluczowe nie są nadal bardzo ważne dla ruchu do naszej strony. Chociaż nie należy tego robić, jak upychać słowa kluczowe na stronie, ponieważ musi być spełniony warunek, dobry procent słów kluczowych w tekście. Kiedy ktoś szuka konkretnego terminu w Google, to słowo kluczowe musi wystąpić odpowiednio ileś razy na stronie jest wciąż mocno ważne.

Mit nr 30: Korzystanie z Nagłówków Poprawia Ranking Strony Internetowej.

Mit nr 30: Korzystanie z Nagłówków Poprawia Ranking Strony Internetowej.

Tagi nagłówka takie jak H1 lub H2 ma znaczenie, ponieważ wyszukiwarki spoglądają na układ witryny, więc trzeba mieć nagłówki odpowiednie na stronie, które mają sens i zawierają słowa kluczowe, które wyszukiwarka rozpoznaje jaka jest zawartość treści na stronie. Jednak wielkość i styl tych nagłówków, jak również CSS, których to jak argumentów użyć, nie ma znaczenia, ponieważ Google i inne wyszukiwarki interesują się tylko zawartością i funkcjonalność strony internetowej, a nie artystycznym stylem.

Ciąg dalszy SEO Mity i Fakty Poradnik Pozycjonowanie w Internecie Wskazówki Część IV

Zostaw komentarz

    Dopisz się do Newslettera!

    • To pole jest do zatwierdzania i powinno pozostać na niezmienionym poziomie.

    Sprawdź także

    Zobacz więcej
    No Comments