SEO Mity Pozycjonowania Stron Internetowych Wskazówki Porady Część I

No Comments

Każdy w świecie pozycjonowania powinien poznać poniższe mity w pozycjonowaniu stron internetowych czyli tzw. mity SEO usługi część I

Mit nr 1: Tylko Pierwsze Pozycje w Wyszukiwarce się Liczą

Mit nr 1: Tylko Pierwsze Pozycje w Wyszukiwarce się Liczą

Poprzez pozyskaną wiedzę z wielu przeczytanych książek i innych zasobów internetowych przez właścicieli firm, spółek i ich menadżerów podejmują oni wielki nacisk na to aby ich strona internetowa była na pierwszej stronie wyników wyszukiwania wyszukiwarki Google, Bing, Yahoo, a nawet w miejscach takich jak social media Facebook, Twitter i inne. Jednak badania wykazały, że ludzie często będą patrzeć na inne wyniki i będą przewijać strony patrząc od góry strony wyników wyszukania. Będący na górze drugiej strony na przykład, może być bardzo korzystna dla ruchu dla naszej strony. Również ranking wyszukiwarek jest to tylko jeden z elementów układanki. Teraz Google umieszcza inne wyniki na stronie jak poleceń społecznych i lokalnych wyników wyszukania również, co oznacza, że istnieje wiele więcej możliwości otwartych dla Ciebie z pierwszym miejscem, nie jest już tak istotne jak to było kiedyś jest ich po prostu wiele.

Mit nr 2: Można wykonać SEO, pozycjonowanie strony samemu bez pomocy z zewnątrz

Mit nr 2: Można wykonać SEO, pozycjonowanie strony samemu bez pomocy z zewnątrz

Wykonanie SEO, pozycjonowanie strony oznacza po prostu,  że postępujesz według zestawu technik i procedur, aby zwiększyć prawdopodobieństwo, że użytkownicy Internetu trafią do naszej witryny.  Prawdą jest, że każdy może nauczyć się tych technik pozycjonowania, SEO, a jeśli jesteś właścicielem witryny internetowej i chcesz robić własne SEO, pozycjonować własną stronę,  możesz spędzić wiele czasu na naukę i zastosowania tych technik w pozycjonowaniu stron. Ale SEO może okazać się skomplikowane dla Ciebie, dotyka ono wielu dziedzin, takich jak marketing online, kodowania, aspektów technicznych strony wraz z umiejętnościami PR. Większość właścicieli firm po prostu nie ma na to wszystko czasu i cierpliwości. Dlatego dobrze jest, że na rynku są Agencje InterAktywne takie jak nasza ROAN w Gorzowie Wlkp., aby mogła wykonać dla nas dobrą pracę SEO, optymalizację dla naszej strony internetowej. Pracownik IT z podstawową wiedzą SEO lub znaczniki w Internecie często nie wystarczą, jeśli chcesz naprawdę osiągać dobre rezultaty w pozycjonowaniu stron. Warto skorzystać z firmy zewnętrznej zajmującą się pozycjonowaniem na co dzień, która to osiąga dobre wyniki w pozycjonowaniu stron, a najlepiej wybrać firmę z ranking firm pozycjonujących 2017.

Mit nr 3: Meta Tagi są Bardzo Ważne

Mit nr 3: Meta Tagi są Bardzo Ważne

Kiedyś było tak, że każda strona w witrynie potrzebowała znaczników META, aby znaleźć się w rankingu wyszukiwarek. Są to małe kawałki kodu, które informują wyszukiwarkę na przykład Google jaka jest  lista słów kluczowych oraz opis strony określającej co zawiera nasza strona. Wyszukiwarka będzie się opierać na tym, aby dowiedzieć się, co witryna internetowa nasza przedstawia, o czym jest. Teraz jednak te znaczniki META nie wpływają na ranking w ogóle. Zarówno Google i Bing zatrzymały ten projekt meta tagów w celu indeksowania stron. Jednakże, nie są one jednak do końca bezużyteczne. Na przykład, znacznik opisu to tekst, który często pojawia się obok poniżej linku, który pokazuje się w wynikach wyszukiwania, więc to wciąż użyteczny kawałek kodu pozycjonującego.

Mit nr 4: Słowo Kluczowe Występujące w Nazwie Domeny Osiąga Wyższy Poziom Rankingu w Wyszukiwarce.

Mit nr 4: Słowo Kluczowe Występujące w Nazwie Domeny Osiąga Wyższy Poziom Rankingu w Wyszukiwarce.

W czasach dotcomów, w czasach w których nazwa domeny była bardzo ważna miało to znaczenie, ale już nie dziś w roku 2017. Google kiedyś przywiązywał dużą wagę do nazwy domeny, a jeśli można było uzyskać nazwę, która miała swoje słowo kluczowe w nazwie domeny, mogła zdobyć dużą przewagę nad innymi witrynami nie mającymi frazy słowa kluczowego w nazwie domeny. To dlatego wiele firm w latach 90 i w pierwszej dekadzie 2000 kupowało nazwy domen za duże pieniądze. Ale teraz, proces indeksowania wygląda inaczej, proces ten dziś przebiega tylko na rzeczywistej zawartości strony, a nie nazwy domeny. Ta nazwa jest nadal ważna, bo ludzie wciąż ją mogą zobaczyć i łatwo zapamiętać i wpisać, ale nie będzie można uzyskiwać z tego wyższego rankingu w wyszukiwarkach. Dziś się liczy jak nigdy dotąd  dobrze zoptymalizowana treść samej strony.

Mit nr 5: Musisz Zgłosić Swoją Witrynę do Google, Bing i Yahoo.

Mit nr 5: Musisz Zgłosić Swoją Witrynę do Google, Bing i Yahoo.

Wyszukiwarka Google, Bing i Yahoo mają jeszcze formularz do składania adresów URL strony, gdzie można wysyłać swoją stronę w celu szybszego indeksowania. W rzeczywistości są one to zrobić bez tego formularza. Te wyszukiwarki są na tyle skomplikowane i skuteczne w swym działaniu, że odnajdą naszą stronę w przeciągu kilku dni, a nawet jeszcze krócej. Jedyny czas o który trzeba się martwić wówczas, kiedy to nasza strona po kilku dniach nie jest dostępna w wyszukiwarce. Należy wówczas podjąć stosowne kroki i ustalić dlaczego nasza strona nie jest dostępna w wyszukiwarkach. Zatem wszystko co wpiszecie na stronie jest odnalezione i za indeksowane w wyszukiwarce.

Mit nr 6: Złożenie SiteMap, mapy Strony Zwiększy Nasze Rankingi.

Mit nr 6: Złożenie SiteMap, mapy Strony Zwiększy Nasze Rankingi.

Google oferuje interfejs dla webmasterów i stamtąd można przesłać mapę naszej witryny, która jest w postaci pliku XML zawierającego linki do każdej strony w naszej witrynie. Niektórzy właściciele witryn potrzebują trochę czasu na złożenie takiego pliku, za każdym razem kiedy wprowadzają  takie zmiany, ale nie jest to konieczne. Złożenie mapy nie zmienia swoich rankingów, wszystko co robi jest to dodawanie stron, które mają być zaindeksowane. Jeśli witryna jest typowa i zawiera linki do wszystkich stron, to nie będzie potrzeba składać tego pliku sitemap w Google, ale kiedy w wprowadzamy zmiany należałoby taki plik wygenerować i złożyć, aby przyspieszyć indeksowanie w wyszukiwarce.

Mit nr 7: SEO, Pozycjonowanie Stron Nie  Ma Nic Wspólnego z Social Media.

Mit nr 7: SEO, Pozycjonowanie Stron Nie Ma Nic Wspólnego z Social Media.

Przed pojawieniem się Facebook i Twitter, SEO, pozycjonowanie stron to była jedyna metoda, aby dostać się do ruchu z drogi organicznej wyszukiwania. Ale teraz, social media są wszędzie, a linia się zaciera szybko między nimi. Chociaż niektórzy marketerzy nadal uważają SEO i social media, że są to różne bestie, prawda jest taka, że są one bardzo ściśle ze sobą powiązane. Na przykład, Google ma własną sieć społeczną, Google Plus, w swoich wynikach wyszukiwania. Jeśli można uzyskać wystarczająco dużo wpływowych ludzi, aby porozmawiać na temat produktu z linkiem do naszej witryny, a następnie ich polecenia pojawią się w każdym wyniku wyszukiwania Google. To wyraźnie wpływa na SEO, na pozycjonowanie stron i vice versa, Facebook ma wyszukiwarkę, w której to można wyszukiwać na podstawie znajomych i zainteresowań. Tak więc dwie domeny są ze sobą ściśle połączone i są coraz bliżej przez cały czas.

Mit nr 8: Google Nie Czyta Plików CSS.

Mit nr 8: Google Nie Czyta Plików CSS.

Google bot był to kiedyś dość prymitywnym „zwierzęciem”, widział tylko tekst, dlatego wiele osób koncentrowało się i nadal się koncentruje na części tekstowej ich strony internetowej. Ale teraz, gdy silnik wyszukiwarki jest bardzo wyrafinowane i skomplikowane potrafią już odczytać JavaScript, CSS i inne kody poprzednio nie do odczytania. Google Robot na pewno może to zobaczyć, czy prezentacja naszej strony jest atrakcyjna dla użytkowników, co wpływa na nasz ranking w wyszukiwarce. Na przykład, jeśli ktoś przegląda stronę na urządzeniu przenośnym, a Ty nie  masz mobilnego układu na swojej stronie, czyli tzw responsywnej strony, to odwiedzający trafiający na naszą stronę wyjdzie z niej szybko ponieważ jest ona nieczytelna, wyszukiwarka też taką stronę będzie oddalała w swych rankingach w wynikach wyszukiwania.

Mit nr 9: Musisz Aktualizować Swoją Stronę Główną w Sposób Ciągły, Cały Czas.

Mit nr 9: Musisz Aktualizować Swoją Stronę Główną w Sposób Ciągły, Cały Czas.

Niektórzy ludzie uważają, że poprzez aktualizację swej zawartości na stronie home przez cały czas będą wyższe rangi naszej strony, nie uaktualnianie tych stron spowoduje, że nasz ranking spadnie w dół. Nie jest to prawdą. W większości przypadków nie jest to przypadek, ponieważ jeśli masz stronę sprzedaży, która oferuje produkt, to nie byłoby żadnego powodu, aby aktualizować tę stronę. Trzeba aktualizować wówczas kiedy nasza konkurencja stworzy lepszą stronę, wówczas nasza strona spadnie w rankingu, aby tak się nie stało trzeba monitorować  ten ranking przez monitorowanie fraz słów kluczowych łącznie z naszą konkurencją, wówczas dostrzeżemy odpowiedni czas na aktualizację.

Mit nr 10: Nagłówek H1 Ma Większą Wartość Niż Reszta Tekstu, Artykułu.

Mit nr 10: Nagłówek H1 Ma Większą Wartość Niż Reszta Tekstu, Artykułu.

Struktura strony jest postrzegana przez Google i inne wyszukiwarki, ale trzeba zdawać sobie sprawę, że wiele stron są zorganizowane w bardzo różny sposób. Jako takie, nie ma jednego określonego tagu, który ma większą wartość niż drugie. Znacznik H1 jest po prostu nagłówkiem, który odpowiada wejściu CSS, aby użytkownik mógł zobaczyć swoją stronę w pewien sposób. Słowo kluczowe, które wystąpiło w znaczniku H1 musi się także pojawić w tekście poniżej w różnych znacznikach H2 do H6, w samym tekście z różnymi oznaczeniami jak pogrubienia i nie mogą być wyrwane z kontekstu. Zatem nagłówek H1 musi być w odpowiedni sposób powiązany z danym tekstem na stronie, w przeciwnym razie, będzie traktowany jako spam.

Ciąg dalszy mity SEO pozycjonowania stron internetowych część II

Zostaw komentarz

    Dopisz się do Newslettera!

    • To pole jest do zatwierdzania i powinno pozostać na niezmienionym poziomie.

    Sprawdź także

    Zobacz więcej
    No Comments