Wysoka Jakość Stron Internetowych Ustalona przez Google Porady

No Comments
Wysoka jakość stron internetowych Google - grafika nr 1Wysoka Jakość Stron Internetowych ustalona przez Google jest tematem artykułu – zaczynamy!.

Po raz pierwszy, Google przedstawił pełną wersję swoich wytycznych jakości stron internetowych w rankingu pozycji w wyszukiwarce Google, jest ona tutaj do pobrania: Publikacja Definicji Jakości Strony InternetowejPublikacja składająca się ze 160 stron, która była poprzednio tylko dla  dla oceniających jakość wyszukiwania GooglePełna wersja wytycznych jakości wyszukania stron internetowych.

Wytyczne oceny jakości wyszukiwania w wyszukiwarce Google, zależne od opisu rodzaju strony internetowej, oraz od oceniającego odwiedzającego stronę internetową przez człowieka, oparte na wytycznych jakości Google przedstawiam poniżej.

Google porównuje oceny człowieka do oceny ich algorytmy rankingu. Jeśli te wskaźniki są nie zgodne, to ranking algorytmu może być lepszy. Zatem oceniający człowiek nie określa indywidualne ranking pozycji, ma za to wpływ pośredni.

Wytyczne pozwalają sprawdzić, czy Twoje strony zawierają treści, które Google szuka. Na przykład, wytyczne wskazują wymagania Google za pomocą wysokiej jakości strony.

Co definiuje wysokiej jakości strony internetowej?

Według wytycznych jakościowych Google, następujące cechy wysokiej jakości strony internetowej są:

  1. Dobra treść. Wysoką jakością strony są strony, które zawierają „zadowalające ilości wysokiej jakości głównej zawartości”. Tworzenie wysokiej jakości treści strony ma znaczną ilość co najmniej jednego z następujących cech: czasu, wysiłku, wiedzy lub talentu, czy  umiejętności. Według Google, wysokiej jakości artykuły encyklopedyczne powinno być rzeczowe, dokładne, wyraźnie napisane i być wyczerpujące. Wysokiej jakości treści na zakupy powinno pozwolić szybko i łatwo znaleźć produkty, które chcesz, które szukamy i możemy w łatwy sposób dokonać prostego zakupu produktów. Ilość treści jaka jest konieczna, aby strona była satysfakcjonująca zależy od tematu i celu strony internetowej. Wysoka jakość strony w szerokim temacie z wielu dostępnych informacji będzie mieć więcej treści aniżeli wysokiej jakości strona w węższym temacie jak np.: strona zakupowa.
  2. Brak błędów technicznych. Jak często strona powinna być aktualizowana zależna jest od przeznaczenia strony. Jednak wszystkie strony internetowe o wysokiej jakości są zadbane, utrzymane i aktualizowane w dobry odpowiedni sposób. Google ocenia jakość,  czy linki są poprawne,  czy szybko i poprawnie są ładowane obrazy na stronie, czy szybko się ładują, czy treść jest dodawana i aktualizowana w czasie. Możemy Ci pomóc, czy Twoje strony internetowe nie zawierają błędów, wykonując audyt strony dla Ciebie.

    Wysoka jakość stron internetowych Google - grafika nr 2
  3. Dobra reputacja. Jeśli strona ma złą reputację, to ma negatywny wpływ na jakość serwisu. Google twierdzi, że oceniający www powinni sprawdzić opinie w internecie, co inni użytkownicy piszą na temat Twojej strony, czy firmy, artykuły prasowe, artykuły Wikipedii, blogi, artykuły z czasopism, dyskusje na forum, Facebook oraz ocen z niezależnych organizacji aby ocenić reputację firmy. Pomagamy chronić Twoją reputację w Internecie.
  4. Strona internetowa powinna posiadać wysoki poziom wiedzy i autorytetu wiarygodności. Wysoka jakość stron internetowych potrzebuje wystarczającej wiedzy, aby mogła być miarodajna i wiarygodna na przedstawiony temat. Termin „ekspert” może być stosowany do wszystkich typów stron internetowych, w tym stron internetowych takich jak ploteczki, strony internetowe mody i humoru, itp Google wyraźnie stwierdza, że ceni również „codzienne doświadczenie”, które są oparte na doświadczeniu życiowym człowieka. Strony internetowe nie powinno być karane za brak posiadania formalnego wykształcenia, szkolenia czy certyfikatów przez tworzących strony internetowe.
  5. Strona internetowa powinna mieć funkcjonalny projekt, layout. Twoja strona powinna być dobrze zorganizowana i posiadać funkcjonalny ogólny układ. Główna treść powinna być umieszczona w widocznym miejscu i jasno sprecyzowana, co jest jej główną treścią. Ogłoszenia i treści wtórne nie powinny odwracać uwagi od głównej zawartości strony. Powinna być jasna i zrozumiała dla odwiedzającego stronę.  Wyraźne oznaczenie części strony gdzie są ogłoszenia i reklamy, a to wszystko poprzez dobrą organizację treści na stronie. Co stanowi funkcjonalny design dla strony handlowej i może być bardzo różna od tego, co stanowi funkcjonalny projekt na stronie informacyjnej. Projekt funkcjonalny jest bardzo ważny dla strony internetowej. Możesz się do nas zwrócić,  aby Ci taki funkcjonalny design strony internetowej przedstawić.
  6. Strona internetowa powinna oferować zadowalającą ilość informacji na stronie.  Nie ukrywaj swoich danych kontaktowych. Google chce zobaczyć informacje o nas samych w zakładce „O nas„, kontaktu lub informacje obsługi dla klienta i w razie potrzeby, informacje o tym, kto jest odpowiedzialny za treści i utrzymanie strony internetowej.
  7. To dobrze, jeśli strona zawiera pomocne zawartości dodatkowe. Mimo, że strona może uzyskać najwyższą ocenę z Google, jeśli nie ma dodatkowej zawartości w ogóle, to strona internetowa taka będzie miała dalsza pozycję. I właśnie dlatego, warto umieszczać tego typu treści, aby można pomóc sobie poprawić ogólną jakość strony internetowej i uzyskać pozycje do przodu. Na przykład, funkcje zaprojektowane tak, aby pomóc kupującym znaleźć inne produkty, które mogą również zainteresować klienta, może być pomocne do uzyskania lepszej pozycji w wyszukiwarce Google.  Pomocna treść na stronie wtórnej jak przepis na wykonanie ciekawego pomocnego danego rozwiązania, który może być cechą, która pomnoży lub podzieli wartość dodaną dla kupującego. Pomocna treść na stronie wtórnej może być jak  zakupu innego popularnego modelu tego samego rodzaju produktu w opisywanym opisie na stronie.

Zapraszam do obejrzenia filmu, omawiającego problem dobrej jakości strony internetowej.

Dzięki wysokiej jakości stron internetowych można uzyskać znacznie lepsze pozycje w wyszukiwarce Google. ROAN Agencja InterAktywna ma narzędzia i wiedzę pozwalającą pomóc Ci, abyś mógł się upewnić, że Twoje strony internetowe są wysokiej jakości. Jeśli nie zrobiłeś tego jeszcze, skontaktuj się teraz z nami.

ROAN Agencja InterAktywna to przede wszystkim kreatywny zespół, który także uwielbia prowadzić ten Blog.

Zostaw komentarz

    Dopisz się do Newslettera!

    • To pole jest do zatwierdzania i powinno pozostać na niezmienionym poziomie.

    Sprawdź także

    Zobacz więcej
    No Comments