Logo agencji ROAN24 Gorzów Wielkopolski Pozycjonowanie Tworzenie Projektowanie Hosting Stron Sklepów internetowych
Brama Brandenburska

Dwujęzyczne Strony Internetowe

Wraz z rozwojem globalizacji, dwujęzyczne strony internetowe stają się coraz bardziej popularne. Dziesiątki polskich firm posiadają Strony Internetowe nawet w kilku językach. Są więc one wielojęzyczne (najczęściej są to dwa języki, w tym ojczysty). Do grupy firm, posiadających serwis internetowy także w języku obcym, należą między innymi: Poczta Polska, PKO Bank Polski czy, znany na całym świecie ze swoich autobusów, Solaris. Kobietom szczególnie będzie znana marka INGLOT Cosmetics. Taka postać rzeczy jest oczywista.

Dana firma, która produkuje dane artykuły (lub świadczy pewne usługi), chce być rozpoznawana w innych krajach. Choć głównym celem tak naprawdę jest gotowość na współpracę z kontrahentami zagranicznymi. Z kolei, gdy już jesteśmy przy zagranicy, warto także skupić się na Polakach, którzy prowadzą firmę w Niemczech.

Zagraniczny raj polskich firm

Zachodnia Granica, za nią czekają Niemcy a najbliżej macha do nas wielki Berlin. Ale dlaczego akurat tak? Nasz niemiecki sąsiad ma silną gospodarkę, niższe podatki oraz jest najkorzystniejszym krajem w okolicy, gdzie można założyć własną firmę. Dodatkowym argumentem jest stolica Berlin – leżąca około 85 km na zachód od naszej granicy. Odległość jest nieznaczna, warunki są dobre, nawet bardzo dobre. Berlin kusi i ściąga coraz to nowych inwestorów, przedsiębiorców i to nie tylko z Polski.

Niemiecki biznes bez WWW się nie obędzie

Załóżmy, że lokalizacją naszej firmy jest Berlin, zaczynamy od zera. I tak mamy łatwiej. Dlaczego? Jesteśmy w stolicy i pomimo większej konkurencji, niezależnie od branży, mamy większe szanse na sukces. Berlin zamieszkuje blisko aż 3 500 000 osób. Mimo to, aby pozyskać Klientów w dobie XXI wieku, najlepszym rozwiązaniem jest >stworzenie Strony Internetowej, która dobrze zaprezentuje nasze usługi. Język strony to niemiecki, ale dlaczego nie zrobić także po polsku. Skoro mamy firmę, tak blisko Polski, nie ograniczajmy się do rynku lokalnego. Dystans jest nieznaczny. Berlin jest tylko naszą siedzibą. Zataczamy koło – znów wracamy do dwujęzyczności. Ponadto takie rozwiązanie jest również perfekcyjne dla osób, które prowadzą działalność w Polsce, lecz są ukierunkowani głównie na rynek zachodni – niemiecki.

Czas na konkrety

W ostatnim czasie zgłosił się do nas Klient, który jest doskonałym przykładem na potrzeby tego artykułu. Posiada on firmę w Polsce, ale świadczy także usługi na terenie Niemiec. Zlecenie polegało na zaprojektowaniu oraz stworzeniu kompleksowego serwisu WWW w dwóch językach (niemieckim oraz polskim). Na co dzień siedzibą jest Berlin, ale z usług firmy mogą także skorzystać Polacy. Dwie pieczenie na jednym ogniu? Tak, ale także bardzo mądre i umiejętne prowadzenie biznesu. Warto korzystać jak najbardziej z dostępnym możliwości, tak jak zrobił nasz Klient. Na koniec możemy jeszcze zaprosić do naszego Portfolio, aby zerknąć na nasze realizacje Stron WWW w języku niemieckim (niektóre także mają swoje odpowiedniki w języku polskim).

Należy pamiętać, że korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki, użytkownik wyraża zgodę na politykę prywatności i przechowywanie plików cookie, które umożliwiają sprawne działanie naszej witryny.