Logo agencji ROAN24 Gorzów Wielkopolski Pozycjonowanie Tworzenie Projektowanie Hosting Stron Sklepów internetowych
Firma

Co Zrobić, Żeby Strona Była Widoczna w Google i Była Pierwsza – Porady

Po pierwsze – dobre pozycje w wynikach wyszukiwania Google mogą być trudne do osiągnięcia, ale możliwe. Po drugie – życie można uczynić łatwiejsze dla siebie i naszej strony internetowej podejmując kilka prostych kroków zalecanych przez giganta wyszukiwarki Google. W tym artykule dam Ci kilka kluczowych ważnych wskazówek i porad, które sprawią, że Google zauważy naszą stronę i stanie się ona bardziej widoczna na pierwszej stronie wyników wyszukania Google. Zatem proszę rozważ poniższe moje porady, które sprawią, że Twoja witryna internetowa będzie pierwsza w wynikach wyszukiwania w Google:

Zarejestruj swoją stronę w Google Search Console

Wyszukiwarka Google Search Console (dawniej Webmaster Tools) to darmowy serwis należący do Google, który pozwala dodać naszą stronę www wraz z mapą strony do Google, aby indeksowała naszą stronę poprawnie czego efektem będzie: staniemy się bardziej widoczni w internecie. To nie wszystko jednak można użyć tego narzędzia do zrobienia wielu innych cennych i przydatnych rzeczy, w tym:

– sprawdzić ilość i jakość linków do witryny,

– sprawdzić, że Google nie znajduje żadnych błędów indeksowania na naszej witrynie, a jeśli wskaże te błędy, będziemy mieli możliwość ich poprawy,

– Google powie nam także, czy mamy poprawnie skonfigurowany język wraz z regionem, czy te różne wersje językowe są poprawnie wykonane. Często ludzie tłumaczą sobie stronę na język obcy, ale robią to przeważnie źle, bo tu nie chodzi tylko o samo tłumaczenie. Świetnie, że mamy język obcy, ale witryna w tym języku musi być widoczna, przypisana także do określonego regionu dla tego języka, o czym mało kto wie, stąd ten błąd. Można to sprawdzić sobie na stronie: Hreflang Validator,

– uzyskamy informację, na jakie słowa kluczowe klienci, wpisując do wyszukiwarki Google trafiają do nas, a nawet ich pozycje i ile razy kliknęli w naszą stronę z ostatnich 90 dni. Słowa kluczowe generują ruch do naszej strony, dzięki którym stajemy się bardziej widoczni w Google,

– możesz dodać adres URL naszej strony do Google i w kilka sekund nasza strona z zawartością zostanie za indeksowana. Google wyśle do naszej strony bota, który w czasie rzeczywistym sprawdzi jakość naszej strony i określi, na której pozycji w wynikach wyszukiwarki ma być widoczna ta strona, zobacz sam:

dodanie strony internetowej do Google

Podłącz Witrynę do Google Moja Firma. Pokaż się w Wyszukiwarce i Mapach‎ Google.

Rejestrując firmę w Google Moja Firma (zasadniczo następcę do Miejsc Google) możesz pomóc sobie poprawić widoczność w Google poprzez dodanie swego miejsca, adresu w lokalizacjach geograficznych na mapie Google. Gdy to zrobisz, Google wyśle do Ciebie kartkę zawierającą pin do adresu naszej firmy – po odebraniu tego można użyć tego numeru pinu do „potwierdzenia” poprawnego adresu firmy w Google. Dzięki temu Google wie, że firma działa w fizycznej podanej lokalizacji co oznacza, że masz duże szanse na pojawienie się w wynikach wyszukiwania Google Maps – dla ludzi, którzy szukają firmy, produktu czy usługi na naszym lokalnym obszarze, w którym to działamy prowadząc nasz biznes będziemy widoczni w Google. Jeśli, na przykład mamy biznes projektowania stron internetowych i wpisując do wyszukiwarki Google: „strony internetowe Gorzów” to otrzymamy wynik wyszukania łącznie z mapą, na której to my jesteśmy, można zaskoczyć samego siebie, gdyż pojawi się wyższy wynik pozycji od oczekiwanej, a widoczność w wynikach wyszukiwania będzie taka jak poniżej

 

lokalny wynik frazy wpisanej do wyszukiwarki widoczni lokalnie ROAN

Postępuj zgodnie ze wskazówkami Google, a nie będziesz sobie stawiał potem pytania: Dlaczego moja firma nie jest widoczna na mapie Google? Tu masz wskazówki tej nie widoczności z forum pomocy Google.

Zacznij Stosować i korzystać z GOOGLE+ Poprawnie

Podczas rejestracji firmy w Google Moja Firma, otrzymasz dostęp do własnej strony Google+ (jeśli jeszcze tego nie masz). Użyj tego narzędzia i zarejestruj się! Kiedy będziesz zamieszczał linki swojej strony na stronie Google+, będą one indeksowane przez Google, linki te zostaną uznane za dobre jakościowo, Twoja strona stanie się jeszcze bardziej widoczna w internecie.

Ponadto, Google coraz częściej uwidacznia biznesowe „Strony Google+” w wynikach wyszukiwania, gdy ludzie szukają czegoś, czego potrzebują. Oznacza to, że potencjalni klienci są teraz chętni, aby kliknąć w stronę Google+, a nie w Twoją stronę – więc jeśli Twoja strona Google+ nie jest często, lub wcale aktualizowana, lub zawiera nieprawdziwe informacje (jak stary numer telefonu), to będzie działać przeciwko tobie. To prawda, to fakt. Swego czasu klientka zadzwoniła do mnie i zapytała jak to się dzieje, że w Google jest widoczna jej firma, ale numer telefonu jest jej konkurenta. Powiedziałem jej, że jej konkurent przejął jej Google+ powinna to zgłosić do Google. Klienci zamiast do niej dzwonią do konkurenta. Ona tego nie zrozumiała, nie wie i nie rozumie, że traci klientów. Podobny problem ma inny klient, który miał stronę internetową, nie opłacił domeny, ponieważ zniknął informatyk (ostatnio często z podobnym problem się spotykam). Jego firma jest widoczna w internecie, ale z błędnymi danymi takimi jak numer telefonu i adres. Ci klienci są widoczni w internecie, ale z tego tytułu nikt ich nie odwiedza. Ciekaw jestem, kiedy zamkną swe interesy. Ze względu na rosnącą wartość Google+ jest wskazane dołączenie do 'plusa’. Należy również zachęcać swoich klientów do naśladowania nas na Google+, ponieważ im więcej zwolenników masz na Google+, tym bardziej prawdopodobne jest, że uzyskasz większą widoczność swojej firmy w wynikach na pierwszej stronie w wyszukiwarce Google.

Z Pomocą Odpowiednich Słów Kluczowych w Tytułach Stron, Meta Opisów i Adresów URL Popraw Widoczność Strony w Google

Upewnij się, że tytuł strony i meta opisy zawierają dokładne, zwięzłe opisy treści strony w słowa kluczowe, które są dobre w wynikach wyszukania w wyszukiwarce. Google rutynowo pokazuje fragmenty meta opisów naszej strony w wynikach wyszukiwania, aby zachęcić czytającego do kliknięcia naszą stronę. Unikaj zbyt wielu słów kluczowych użytych w tytule i meta opisie, ponieważ może to aktywnie zniszczyć Twoje szanse na pojawienie się na pierwszej stronie w wyszukiwarce, staniemy się wówczas mniej widoczni – algorytmy Google są bardzo dobre na pojawiający się spam na stronie.

Oprócz koncentrowania się na tworzeniu dobrze zoptymalizowanych tytułów stron i opisach meta należy starać się zapewnić, aby adresy URL witryny zawierały również słowa kluczowe występujące w artykule, które są poszukiwane w Google. Posłużę się bardzo prostym przykładem tego artykułu, jeśli piszę na temat widoczności strony w Google, to adres URL tego artykułu powinien wyglądać tak:

Tworzenie Linków Zwrotnych do Naszej Witryny

Nawet jeśli masz fantastycznie dobrze wykonaną optymalizację: tytuły stron, meta opisy i adresy URL, są one zazwyczaj dość bezużyteczne, chyba że masz linki wskazujące, tzw. linki zwrotne do swojej strony internetowej także. To warunek konieczny. Zwrotne linki, to linki pochodzące z innych stron internetowych do naszej witryny, w prostym sensie Google liczy je jako oddane „głosy” za treści do naszej strony. Istnieją dwa główne sposoby generowania wstecznych linków:

  • pierwszy, poprzez zwrócenie się do innych właścicieli witryn, blogów, aby dali link do naszej strony zgodny z tematem na naszej stronie internetowej,

  • drugi to regularne tworzenie oryginalnych treści artykułów na blogach, które są zoptymalizowane pod słowa kluczowe, które mają zakotwiczone frazy kluczowe do naszej strony. Napisane artykuły muszą odpowiadać w obu przypadkach podobnej tematyce, przykład: na naszej stronie opisujemy jak być widocznym w Google, a na innej witrynie czy blogu poza naszą stroną tworzymy artykuł o podobnej tematyce jak być widocznym w Google z zakotwiczoną frazą kluczową popraw widoczność strony do naszego artykułu na naszej stronie internetowej.

Postępuj i Działaj Zgodnie z Poradami i Wskazówkami Zalecanymi przez Google.

Google jest rzeczywiście bardzo pomocne, jeśli chodzi o doradzanie, w jaki sposób zwiększyć widoczność naszej witryny w wynikach wyszukiwania – bardzo pomocne w tym, że dostarcza ona bezpłatnie, za darmo poradnik do optymalizacji witryny w wyszukiwarce Google. Przeczytaj go „od deski do deski” i upewnij się, że spełniasz wszystkie ich rady i uwagi na swej stronie, aby stać się bardziej widocznym w internecie. Co Zrobić, Żeby Strona Była Widoczna w Google? Dlaczego Google nie wyszukuje mojej strony? Nie będziesz stawiał sobie takich i podobnych pytań, po prostu postępuj zgodnie z regułami określonymi przez giganta wyszukiwarek Google.

Jeśli masz z tym problem lub jesteś zajęty, to możesz skorzystać z mojej pomocy spotykając się ze mną na konsultacji po uprzednim wykonaniu telefonu do mnie pod numer: 695 74 23 50, umów się na spotkanie w temacie jak być bardziej widocznym w internecie, w wyszukiwarce Google, lub wyślij formularz zapytaniem bezpłatna wycena.

Należy pamiętać, że korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki, użytkownik wyraża zgodę na politykę prywatności i przechowywanie plików cookie, które umożliwiają sprawne działanie naszej witryny.