Tworzenie Zgłoszenia – ROAN Centrum Pomocy Technicznej

No Comments

Abyśmy mogli sprawnie zająć się Twoim problemem uruchomiliśmy system pomocy technicznej.
Każde zgłoszenie zarejestrowane w systemie otrzymuje swój unikatowy numer, dzięki któremu możesz śledzić postęp nad zadaniem. Poniżej znajduję się poradnik jak się zalogować oraz jak wysłać zgłoszenie.

  1. Przechodzimy do strony: https://ofertyzlecenia.roan24.pl
    Tworzenie Zgłoszenia - ROAN Centrum Pomocy Technicznej
    Wypełniamy adres email oraz hasło, jeśli nie pamiętasz hasła lub chcesz utworzyć nowe użyj opcji „Zapomniałeś Hasła?” i postępuj według instrukcji.Tworzenie Zgłoszenia - ROAN Centrum Pomocy Technicznej
  2. Po zalogowaniu możesz edytować swój profil.
    Tworzenie Zgłoszenia - ROAN Centrum Pomocy Technicznej
  3. Aby wysłać nam zgłoszenie przejdź do zakładki „Wsparcie”.
    Tworzenie Zgłoszenia - ROAN Centrum Pomocy Technicznej
  4. Otworzy Ci się panel, aby się z nami skontaktować kliknij na„OTWÓRZ NOWE ZGŁOSZENIE”
    OTWÓRZ NOWE ZGŁOSZENIE
  5. W tym momencie masz do wypełnienia formularz, staraj się podać jak najwięcej szczegółów i odpowiednio wybrać kategorie. Po wysłaniu nie musisz się martwić, że kilku konsultantów odpowie na zgłoszenie w tym samym czasie, ponieważ każdy członek zespołu wie, kto pracuje nad danym zgłoszeniem i jaki jest jego status. Każda zmiana statusu lub dodanie treści jest automatycznie wysłany email do Ciebie, prosimy na niego nie odpowiadać. Wszelkie odpowiedzi prosimy kierować poprzez stronę: https://ofertyzlecenia.roan24.pl
    Tworzenie Zgłoszenia - ROAN Centrum Pomocy Technicznej

WAŻNE: Aby skorzystać z wsparcia technicznego należy być naszym klientem. Chcesz nim zostać? Przejdź do oferty i wybierz coś dla siebie!

ROAN Agencja InterAktywna to przede wszystkim kreatywny zespół, który także uwielbia prowadzić ten Blog.

Zostaw komentarz

    Dopisz się do Newslettera!

    • To pole jest do zatwierdzania i powinno pozostać na niezmienionym poziomie.

    Sprawdź także

    Zobacz więcej
    No Comments