Tworzenie Zgłoszenia – ROAN Centrum Pomocy Technicznej

Tworzenie Zgłoszenia - ROAN Centrum Pomocy Technicznej

Abyśmy mogli sprawnie zająć się Twoim problemem uruchomiliśmy system pomocy technicznej.
Każde zgłoszenie zarejestrowane w systemie otrzymuje swój unikatowy numer, dzięki któremu możesz śledzić postęp nad zadaniem. Poniżej znajduję się poradnik jak się zalogować oraz jak wysłać zgłoszenie.

Link do panelu: https://panel.roan24.pl

Tworzenie Zgłoszenia - ROAN Centrum Pomocy Technicznej
Wypełniamy adres email oraz hasło, jeśli nie pamiętasz hasła lub chcesz utworzyć nowe użyj opcji „Zapomniałeś Hasła?” i postępuj według instrukcji.Tworzenie Zgłoszenia - ROAN Centrum Pomocy Technicznej

Edytowanie profilu po zalogowaniu

Tworzenie Zgłoszenia - ROAN Centrum Pomocy Technicznej

Zakładka wsparcie

Tworzenie Zgłoszenia - ROAN Centrum Pomocy Technicznej

„OTWÓRZ NOWE ZGŁOSZENIE”

  1. OTWÓRZ NOWE ZGŁOSZENIE

Jak opisać zgłoszenie?

W tym momencie masz do wypełnienia formularz, staraj się podać jak najwięcej szczegółów i odpowiednio wybrać kategorie. Po wysłaniu nie musisz się martwić, że kilku konsultantów odpowie na zgłoszenie w tym samym czasie, ponieważ każdy członek zespołu wie, kto pracuje nad danym zgłoszeniem i jaki jest jego status. Każda zmiana statusu lub dodanie treści jest automatycznie wysłany email do Ciebie, prosimy na niego nie odpowiadać. Wszelkie odpowiedzi prosimy kierować poprzez stronę: https://panel.roan24.pl
Tworzenie Zgłoszenia - ROAN Centrum Pomocy Technicznej

Kto może wysłać zgłoszenie?

WAŻNE: Aby skorzystać z wsparcia technicznego należy być naszym klientem. Chcesz nim zostać? Przejdź do oferty i wybierz coś dla siebie!


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zadzwoń Teraz
Mapa Dojazdu