Poznaj nas
Pomoc
Obsługa klienta
Formularz kontaktowy
Tel: +48 695 742 350
E-mail: biuro@roan24.pl
w dni robocze pon.-pt.
w godz. 7:00-21:00
© 2023 ROAN Agencja Interaktywna Maria Łukin w spadku. Korzystając z tej strony, zgadzasz się z naszą polityką cookies.
Formularz kontaktu
Tel: +48 695 742 350
E-mail: biuro@roan24.pl
w dni robocze pon.-pt.
w godz. 7:00-21:00
© 2023 ROAN Agencja Interaktywna Maria Łukin. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację polityki cookies.
Informujemy, że przez korzystanie ze strony internetowej, bez zmian ustawień przeglądarki, wyrażasz zgodę na politykę prywatności i zapisywanie plików cookies, które pozwalają na sprawne działanie naszej strony internetowej.
Kampania Produktowa Google AdWords Reklama Poradnik
Kampania produktowa w Google AdWords
Spis treści
Jak to się dzieje, że wpisujesz w wyszukiwarkę Samsung Galaxy S6 i po prawej stronie – jeszcze w wyszukiwarce – widzisz już telefony? To jest właśnie reklama produktowa w Google! Ciekawe narzędzie prawda? W ten sposób można wyprzedzić wszystkich. Ale jak to skutecznie zrobić? Wyjaśniamy, doradzamy!
Oficjalny polski blog o AdWords
Można tam znaleźć informację, jakoby kampania produktowa w Google AdWords jest narzędziem cieszącym się coraz większym zainteresowaniem. Na blogu wyszukiwarki z Mountain View jest mnóstwo porad. Mają one na celu uskutecznienie reklam z listą produktów oraz ich poprawną konfigurację. W przystępny sposób prezentujemy poniżej listę zaleceń od Google.
Reklama produktowa – porady
Reasumując
Jakie zalety ma kampania produktowa w Google AdWords?
Większy ruch na stronie internetowej
Jeśli Twój nowo zaprojektowany sklep internetowy potrzebuje dobrego startu, to reklama produktowa jest właśnie dla Ciebie. W taki sposób postępuje wiele firm i zazwyczaj uzyskuje wysokie współczynniki klikalności CTR (współczynnik określa, jaki procent osób, które zobaczyły Twoją reklamę, kliknął w nią) względem tradycyjnych reklam tekstowych.
Wartościowi potencjalni Klienci
Masz możliwość dopasowania reklam do potencjalnych Klientów. Wszystko dzięki umieszczeniu informacji o produkcie bezpośrednio w reklamie. Tym samym zwiększasz prawdopodobieństwo, że dany produkt zostanie kupiony właśnie w Twoim sklepie internetowym.
Łatwość w zarządzaniu
Kampania produktowa w Google AdWords używa specjalnych atrybutów – zamiast słów kluczowych. Atrybuty są określane w Merchant Center. W wynika takiego działania występują one również w powiązanych tematycznie wynikach wyszukiwania w Google. Dodatkowo istnieje możliwość tworzenia grup produktów i określania dla nich stawek.
Bogate w informacje raporty
Przede wszystkim dają możliwość monitorowania skuteczności produktów. Kampania produktowa Google AdWords to również szczegółowa analiza porównawcza, która pozwala na pozyskanie informacji o konkurencji.
Kampania reklamowa z ROAN
Jeśli chcesz, aby Twoje produkty również znalazły się na pierwszej stronie – skontaktuj się z nami! Zajmujemy się również tradycyjnymi kampaniami w Google AdWords. Więcej szczegółów znajdziesz w tym miejscu. Nasz zespół stanowią fachowcy z różnych dziedzin: stron internetowych, grafiki, pozycjonowania, a także Google AdWords. Możemy Ci zaoferować wiele rozwiązań, które rozbudują Twój biznes lub zagwarantują mu sprawny start.
Przydatne linki