Rozmawiamy językiem użytkowników internetu, prowadzimy rozmowę w social media, zwiększamy zaangażowanie oraz zaciekawienie konkretnym brand'em. Opracowana przez naszą firmę strategia ma za zadanie tworzyć korzystny wizerunek wspieranej przez nas spółki, jej towarów i budować pozytywną relację z odbiorcami komunikatu.
Monitoring Marki 24/7
Konkursy i Promocje
Prowadzenie Profili
Gwarantujemy naszym klientom całkowitą obsługę mediów społecznościowych. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, budujemy strategie działania, konstruujemy wyjątkowe treści, zajmujemy się także obsługą konkursów oraz promocji.
Najbardziej znany serwis społecznościowy na świecie, którego ranga nie słabnie, oraz ogromny zasięg pozwala na budowanie obrazu marki, stały kontakt z klientami.
Serwis umożliwia komunikację przy wykorzystaniu zdjęć, filmów jak również relacji na żywo. Efektywność komunikatu w formie obrazu, jest potężniejsza niż w przypadku tekstu.
Tworzenie konta w portalu gromadzącym społeczność biznesową jest znakomitą okazją do budowania eksperckiego wizerunku marki w branży.
Serwis służy do kolekcjonowania oraz dzielenia się materiałami wizualnymi. Jest czołowym miejscem pozyskiwania przez klientów wiadomości o produktach.
W tym portalu firma ma możliwość do prowadzenia dialogu z użytkownikami. Trzeba mieć się jednak na baczności, gdyż zamieszczana w postach treść musi być przyciągająca.
VKontakte
Portal społecznościowy z Rosji tworzy znakomitą szansę do rozwoju swoich działań promocyjnych na rynkach wschodnich.
Dla każdego profilu społecznościowego przypisujemy dedykowany team realizacyjny oraz koordynatora prowadzącego. Tworzymy indywidualną więź, opartą na jasno określonej odpowiedzialności.
Uwielbiamy tworzyć content. Stawiamy na ciekawe, nietuzinkowe kreacje. Tworzymy interesujące animacje marketingowe. Kochamy pisać, dlatego też chętnie podejmujemy wyzwania związane z brand bloggingiem.
1
Strategia
W pierwszej kolejności, umów się na bezpłatne spotkanie z Nami, w trakcie którego przeprowadzimy analizę Twojego biznesu, porozmawiamy na temat konkurencji, Twoich planów oraz oczekiwań i stworzymy strategię pozyskania nowych Klientów.
2
Decyzja
Jeżeli zdecydujesz się zlecić nam realizację kampanii marketingowej, rozpoczniemy przygotowania kreacji reklamowych oraz podłączymy używane przez nas dedykowane do tego algorytmy, tak, abyś po 10 dniach zobaczył pierwszy lead od nowego Klienta.
3
Strumie Klientów
Z tak zaplanowaną kampanią ujrzysz przypływ nowych Klientów, zaciekawionych Twoją firmą. Dzięki temu rozszerzysz swój zasięg, zbudujesz świadomość marki, a w rezultacie podwyższysz swoje dochody.
Z natury ludzie są stworzeniami społecznymi, które szukają indywidualności wśród większej społeczności. Media społecznościowe umożliwiają rozwój tej dynamiki, umożliwiając natychmiastową współpracę i dzielenie się wiedzą wszystkich. Ponieważ każdy chce być częścią większej społeczności, ważne jest, aby firmy korzystały z tego uwarunkowania i docierały do większej liczby osób.
Jako firma chcesz bardzo uważać na swoje podejście do mediów społecznościowych. Jeśli Twoim jedynym celem jest sprzedaż / pchanie produktów i zwiększenie sprzedaży, korzystanie z mediów społecznościowych może nie być najlepszym narzędziem. Jednak media społecznościowe mogą pomóc Twojej firmie w eksponowaniu, rozpoznawaniu nazwisk i budowaniu marki ogólnego planu marketingowego. Media społecznościowe są tanie w użyciu i mogą prowadzić do większego ruchu w sieci wyszukiwania dzięki budowaniu linków, lojalnym subskrybentom i odwiedzającym.
Istnieje kilka różnych sposobów korzystania z mediów społecznościowych do tworzenia linków. Gdy ktoś prześle twoją treść do serwisu społecznościowego, możesz uzyskać linki przychodzące. Jednak niektóre witryny ograniczają przesyłanie spamu, dlatego używają tagów „Brak śledzenia” na tych linkach. Innym sposobem korzystania z linków za pośrednictwem mediów społecznościowych jest pisanie dobrych treści, które buzują i zachęcają innych do organicznego linkowania do Ciebie. Witryny te mogą działać jako platforma zwiększonej ekspozycji, tworząc linki przychodzące do Twojej witryny.
To naprawdę zależy od celów Twojej firmy w mediach społecznościowych. Bardziej ogólne strony mediów społecznościowych obejmują szerszy zakres tematów. Jednak niszowe witryny mediów społecznościowych mogą zawierać bardziej szczegółowe treści dla odbiorców, do których próbujesz dotrzeć. Może to być mniejsza, ale bardziej docelowa grupa odbiorców. Więc to naprawdę zależy od biznesu.
Marketing w mediach społecznościowych opisuje narzędzia specyficzne dla mediów społecznościowych, takie jak sieci społecznościowe, społeczności, blogi , wiki, które są częścią planu sprzedaży marketingowej i public relations firmy. Ważne jest, aby zrozumieć te narzędzia, abyś wiedział, czy te narzędzia przyniosą korzyści Twojej firmie.
Niektóre witryny mediów społecznościowych są skonfigurowane do przesyłania własnych treści. Jednak dla użytkowników, którzy oczekują świetnych udostępnionych i cennych treści, skonfigurowanych jest więcej witryn niszowych, dlatego przesyłanie treści na tego typu witrynach może być nieodpowiednie. Ludzie zauważą, że po prostu próbujesz zwiększyć ruch w swojej witrynie, co może się nie udać, jeśli treść jest nieodpowiednia.
Media społecznościowe nie zastępują prawdziwego świata; komplementuje to tylko poprzez łączenie ludzi w wygodny sposób, którego inaczej nie byłoby w stanie. Na przykład możesz utrzymywać kontakt ze znajomymi w serwisie społecznościowym, ale nie zastępuje to potrzeby oglądania ich osobiście. Media społecznościowe świetnie łączą ludzi w odległości wielu kilometrów. Niektóre osoby często potrafią wyrazić siebie poprzez media społecznościowe, podczas gdy w rzeczywistości mogą być nieśmiałe lub niekomfortowe.
Zawsze najlepiej jest korzystać z witryn, które mają największą szansę na sukces. Dobrze jest, aby Twoja firma była wszędzie, co przyczynia się do Twojego sukcesu. Dowiedz się, które z nich najlepiej pasują do Twojej firmy i skorzystaj z tych stron!
Media społecznościowe
Pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele oraz rozwinąć Twój biznes w mediach społecznościowych. Powierz nam stworzenie profesjonalnej i innowacyjnej kampanii marketingowej w Social Media. Wypełnij formularz, aby otrzymać BEZPŁATNĄ wycenę. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak to możliwe.
Poznaj nas
Pomoc
Obsługa klienta
Formularz kontaktowy
Tel: +48 695 742 350
E-mail: biuro@roan24.pl
w dni robocze pon.-pt.
w godz. 7:00-21:00
© 2023 ROAN Agencja Interaktywna Maria Łukin w spadku. Korzystając z tej strony, zgadzasz się z naszą polityką cookies.
Formularz kontaktu
Tel: +48 695 742 350
E-mail: biuro@roan24.pl
w dni robocze pon.-pt.
w godz. 7:00-21:00
© 2023 ROAN Agencja Interaktywna Maria Łukin. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację polityki cookies.
Informujemy, że przez korzystanie ze strony internetowej, bez zmian ustawień przeglądarki, wyrażasz zgodę na politykę prywatności i zapisywanie plików cookies, które pozwalają na sprawne działanie naszej strony internetowej.