Poznaj nas
Pomoc
Obsługa klienta
Formularz kontaktowy
Tel: +48 695 742 350
E-mail: biuro@roan24.pl
w dni robocze pon.-pt.
w godz. 7:00-21:00
© 2024 ROAN Agencja Interaktywna Maria Łukin w spadku. Korzystając z tej strony, zgadzasz się z naszą polityką cookies.
Formularz kontaktu
Tel: +48 695 742 350
E-mail: biuro@roan24.pl
w dni robocze pon.-pt.
w godz. 7:00-21:00
© 2024 ROAN Agencja Interaktywna Maria Łukin. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację polityki cookies.
Należy pamiętać, że korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki, użytkownik wyraża zgodę na politykę prywatności i przechowywanie plików cookie, które umożliwiają sprawne działanie naszej witryny.
Co Zrobić, Żeby Strona Była Widoczna w Google i Była Pierwsza – Porady
Po pierwsze – dobre pozycje w wynikach wyszukiwania Google mogą być trudne do osiągnięcia, ale możliwe. Po drugie – życie można uczynić łatwiejsze dla siebie i naszej strony internetowej podejmując kilka prostych kroków zalecanych przez giganta wyszukiwarki Google. W tym artykule dam Ci kilka kluczowych ważnych wskazówek i porad, które sprawią, że Google zauważy naszą stronę i stanie się ona bardziej widoczna na pierwszej stronie wyników wyszukania Google. Zatem proszę rozważ poniższe moje porady, które sprawią, że Twoja witryna internetowa będzie pierwsza w wynikach wyszukiwania w Google:
Zarejestruj swoją stronę w Google Search Console
Spis treści
Wyszukiwarka Google Search Console (dawniej Webmaster Tools) to darmowy serwis należący do Google, który pozwala dodać naszą stronę www wraz z mapą strony do Google, aby indeksowała naszą stronę poprawnie czego efektem będzie: staniemy się bardziej widoczni w internecie. To nie wszystko jednak można użyć tego narzędzia do zrobienia wielu innych cennych i przydatnych rzeczy, w tym:
– sprawdzić ilość i jakość linków do witryny,
– sprawdzić, że Google nie znajduje żadnych błędów indeksowania na naszej witrynie, a jeśli wskaże te błędy, będziemy mieli możliwość ich poprawy,
– Google powie nam także, czy mamy poprawnie skonfigurowany język wraz z regionem, czy te różne wersje językowe są poprawnie wykonane. Często ludzie tłumaczą sobie stronę na język obcy, ale robią to przeważnie źle, bo tu nie chodzi tylko o samo tłumaczenie. Świetnie, że mamy język obcy, ale witryna w tym języku musi być widoczna, przypisana także do określonego regionu dla tego języka, o czym mało kto wie, stąd ten błąd. Można to sprawdzić sobie na stronie: Hreflang Validator,
– uzyskamy informację, na jakie słowa kluczowe klienci, wpisując do wyszukiwarki Google trafiają do nas, a nawet ich pozycje i ile razy kliknęli w naszą stronę z ostatnich 90 dni. Słowa kluczowe generują ruch do naszej strony, dzięki którym stajemy się bardziej widoczni w Google,
– możesz dodać adres URL naszej strony do Google i w kilka sekund nasza strona z zawartością zostanie za indeksowana. Google wyśle do naszej strony bota, który w czasie rzeczywistym sprawdzi jakość naszej strony i określi, na której pozycji w wynikach wyszukiwarki ma być widoczna ta strona, zobacz sam:
Podłącz Witrynę do Google Moja Firma. Pokaż się w Wyszukiwarce i Mapach Google.
Rejestrując firmę w Google Moja Firma (zasadniczo następcę do Miejsc Google) możesz pomóc sobie poprawić widoczność w Google poprzez dodanie swego miejsca, adresu w lokalizacjach geograficznych na mapie Google. Gdy to zrobisz, Google wyśle do Ciebie kartkę zawierającą pin do adresu naszej firmy – po odebraniu tego można użyć tego numeru pinu do „potwierdzenia” poprawnego adresu firmy w Google. Dzięki temu Google wie, że firma działa w fizycznej podanej lokalizacji co oznacza, że masz duże szanse na pojawienie się w wynikach wyszukiwania Google Maps – dla ludzi, którzy szukają firmy, produktu czy usługi na naszym lokalnym obszarze, w którym to działamy prowadząc nasz biznes będziemy widoczni w Google. Jeśli, na przykład mamy biznes projektowania stron internetowych i wpisując do wyszukiwarki Google: „strony internetowe Gorzów” to otrzymamy wynik wyszukania łącznie z mapą, na której to my jesteśmy, można zaskoczyć samego siebie, gdyż pojawi się wyższy wynik pozycji od oczekiwanej, a widoczność w wynikach wyszukiwania będzie taka jak poniżej
Postępuj zgodnie ze wskazówkami Google, a nie będziesz sobie stawiał potem pytania: Dlaczego moja firma nie jest widoczna na mapie Google? Tu masz wskazówki tej nie widoczności z forum pomocy Google.
Zacznij Stosować i korzystać z GOOGLE+ Poprawnie
Podczas rejestracji firmy w Google Moja Firma, otrzymasz dostęp do własnej strony Google+ (jeśli jeszcze tego nie masz). Użyj tego narzędzia i zarejestruj się! Kiedy będziesz zamieszczał linki swojej strony na stronie Google+, będą one indeksowane przez Google, linki te zostaną uznane za dobre jakościowo, Twoja strona stanie się jeszcze bardziej widoczna w internecie.
Ponadto, Google coraz częściej uwidacznia biznesowe „Strony Google+” w wynikach wyszukiwania, gdy ludzie szukają czegoś, czego potrzebują. Oznacza to, że potencjalni klienci są teraz chętni, aby kliknąć w stronę Google+, a nie w Twoją stronę – więc jeśli Twoja strona Google+ nie jest często, lub wcale aktualizowana, lub zawiera nieprawdziwe informacje (jak stary numer telefonu), to będzie działać przeciwko tobie. To prawda, to fakt. Swego czasu klientka zadzwoniła do mnie i zapytała jak to się dzieje, że w Google jest widoczna jej firma, ale numer telefonu jest jej konkurenta. Powiedziałem jej, że jej konkurent przejął jej Google+ powinna to zgłosić do Google. Klienci zamiast do niej dzwonią do konkurenta. Ona tego nie zrozumiała, nie wie i nie rozumie, że traci klientów. Podobny problem ma inny klient, który miał stronę internetową, nie opłacił domeny, ponieważ zniknął informatyk (ostatnio często z podobnym problem się spotykam). Jego firma jest widoczna w internecie, ale z błędnymi danymi takimi jak numer telefonu i adres. Ci klienci są widoczni w internecie, ale z tego tytułu nikt ich nie odwiedza. Ciekaw jestem, kiedy zamkną swe interesy. Ze względu na rosnącą wartość Google+ jest wskazane dołączenie do 'plusa’. Należy również zachęcać swoich klientów do naśladowania nas na Google+, ponieważ im więcej zwolenników masz na Google+, tym bardziej prawdopodobne jest, że uzyskasz większą widoczność swojej firmy w wynikach na pierwszej stronie w wyszukiwarce Google.
Z Pomocą Odpowiednich Słów Kluczowych w Tytułach Stron, Meta Opisów i Adresów URL Popraw Widoczność Strony w Google
Upewnij się, że tytuł strony i meta opisy zawierają dokładne, zwięzłe opisy treści strony w słowa kluczowe, które są dobre w wynikach wyszukania w wyszukiwarce. Google rutynowo pokazuje fragmenty meta opisów naszej strony w wynikach wyszukiwania, aby zachęcić czytającego do kliknięcia naszą stronę. Unikaj zbyt wielu słów kluczowych użytych w tytule i meta opisie, ponieważ może to aktywnie zniszczyć Twoje szanse na pojawienie się na pierwszej stronie w wyszukiwarce, staniemy się wówczas mniej widoczni – algorytmy Google są bardzo dobre na pojawiający się spam na stronie.
Oprócz koncentrowania się na tworzeniu dobrze zoptymalizowanych tytułów stron i opisach meta należy starać się zapewnić, aby adresy URL witryny zawierały również słowa kluczowe występujące w artykule, które są poszukiwane w Google. Posłużę się bardzo prostym przykładem tego artykułu, jeśli piszę na temat widoczności strony w Google, to adres URL tego artykułu powinien wyglądać tak:
Tworzenie Linków Zwrotnych do Naszej Witryny
Nawet jeśli masz fantastycznie dobrze wykonaną optymalizację: tytuły stron, meta opisy i adresy URL, są one zazwyczaj dość bezużyteczne, chyba że masz linki wskazujące, tzw. linki zwrotne do swojej strony internetowej także. To warunek konieczny. Zwrotne linki, to linki pochodzące z innych stron internetowych do naszej witryny, w prostym sensie Google liczy je jako oddane „głosy” za treści do naszej strony. Istnieją dwa główne sposoby generowania wstecznych linków:
pierwszy, poprzez zwrócenie się do innych właścicieli witryn, blogów, aby dali link do naszej strony zgodny z tematem na naszej stronie internetowej,
drugi to regularne tworzenie oryginalnych treści artykułów na blogach, które są zoptymalizowane pod słowa kluczowe, które mają zakotwiczone frazy kluczowe do naszej strony. Napisane artykuły muszą odpowiadać w obu przypadkach podobnej tematyce, przykład: na naszej stronie opisujemy jak być widocznym w Google, a na innej witrynie czy blogu poza naszą stroną tworzymy artykuł o podobnej tematyce jak być widocznym w Google z zakotwiczoną frazą kluczową popraw widoczność strony do naszego artykułu na naszej stronie internetowej.
Postępuj i Działaj Zgodnie z Poradami i Wskazówkami Zalecanymi przez Google.
Google jest rzeczywiście bardzo pomocne, jeśli chodzi o doradzanie, w jaki sposób zwiększyć widoczność naszej witryny w wynikach wyszukiwania – bardzo pomocne w tym, że dostarcza ona bezpłatnie, za darmo poradnik do optymalizacji witryny w wyszukiwarce Google. Przeczytaj go „od deski do deski” i upewnij się, że spełniasz wszystkie ich rady i uwagi na swej stronie, aby stać się bardziej widocznym w internecie. Co Zrobić, Żeby Strona Była Widoczna w Google? Dlaczego Google nie wyszukuje mojej strony? Nie będziesz stawiał sobie takich i podobnych pytań, po prostu postępuj zgodnie z regułami określonymi przez giganta wyszukiwarek Google.
Jeśli masz z tym problem lub jesteś zajęty, to możesz skorzystać z mojej pomocy spotykając się ze mną na konsultacji po uprzednim wykonaniu telefonu do mnie pod numer: 695 74 23 50, umów się na spotkanie w temacie jak być bardziej widocznym w internecie, w wyszukiwarce Google, lub wyślij formularz zapytaniem bezpłatna wycena.