Logo agencji ROAN24 Gorzów Wielkopolski Pozycjonowanie Tworzenie Projektowanie Hosting Stron Sklepów internetowych
Marketing cyfrowy

Wysoka Jakość Stron Internetowych Określona przez Google Porady

Wysoka Jakość Stron Internetowych w Google Wysoka Jakość Stron Internetowych ustalona przez Google jest tematem artykułu – zaczynamy!.

Po raz pierwszy Google określił pełną wersję swoich wytycznych jakości stron internetowych w rankingu pozycji w wyszukiwarce Google, jest ona tutaj do pobrania: Publikacja Definicji Jakości Strony Internetowej. Czytaj i sprawdzaj. Publikacja składająca się ze 160 stron, która była dostępna poprzednio tylko dla oceniających jakość wyszukiwania w Google.

Wytyczne oceny jakości strony internetowej w wyszukiwarce Google zależne są od opisu rodzaju strony internetowej oraz od oceniającego odwiedzaną stronę internetową przez człowieka. Wytyczne i Porady Jakości Google przedstawiam poniżej.

Google porównuje oceny człowieka do oceny algorytmu rankingu Google. Jeśli te wskaźniki są nie zgodne, to ranking algorytmu może być lepszy. Zatem oceniający człowiek nie określa indywidualne ranking pozycji, jest to tylko wpływ pośredni.

Wytyczne pozwalają sprawdzić, czy Twoje strony internetowe zawierają treści, których to Google szuka. Na przykład, wytyczne wskazują wymagania Google za pomocą parametrów wysokiej jakości strony internetowej.

Jaka powinna być jakość strony internetowej?

Jaka jest ocena strony internetowej?

Według wytycznych jakościowych Google, ocena cechy wysokiej jakości strony internetowej określona jest przez takie parametry jak:

  1. Dobra treść strony. Wysoka jakość strony internetowej to strona, która zawiera zadowalającą ilość wysokiej jakości głównej zawartości strony. Tworzenie wysokiej jakości treści strony odzwierciedla znaczną ilość co najmniej jednej z następujących cech: czasu, wysiłku, wiedzy lub talentu, czy  nawet umiejętności. Według Google, wysoka jakość artykułu powinna być rzeczowa, dokładna, wyraźnie i prosto napisana i być także wyczerpująca w temacie. Wysoka jakość zawartości sklepu powinna pozwolić szybko i łatwo znaleźć produkt, którego szukasz i umożliwia Ci w łatwy sposób dokonać prostego zakupu produktu ze sklepu. Ilość treści, jaka jest konieczna, aby strona była satysfakcjonująca zależy od tematu i celu strony internetowej. Wysoka jakość strony w szerokim temacie z wieloma dostępnymi informacji będzie mieć więcej treści aniżeli wysoka jakość strony w węższym temacie jak np.: strona zakupowa, czyli sklep internetowy.
  2. Brak błędów technicznych strony. Jak często strona powinna być aktualizowana zależne jest to od przeznaczenia strony. Jednak wszystkie strony internetowe mieniące się jako oryginalne i jakościowo dobre są zadbane, utrzymane i aktualizowane w dobry odpowiedni sposób. Google ocenia jakość,  czy linki są poprawne,  czy szybko i poprawnie są ładowane obrazy na stronie, czy szybko się ładuje strona,  szybkość ładowania strony, czy treść jest dodawana i aktualizowana często, z jaką częstotliwością. Możemy Ci pomóc, czy Twoje strony internetowe nie zawierają błędów, wykonując audyt strony internetowej.
  3. Dobra wręcz znakomita reputacja strony. Jeśli strona ma złą reputację, to ma negatywny wpływ na jakość witryny. Google twierdzi, że oceniający strony www powinni sprawdzić opinie w internecie, co inni użytkownicy piszą na temat Twojej strony, czy firmy, a także artykuły prasowe, artykuły Wikipedii, blogi, artykuły z czasopism, dyskusje na forum, Facebook. Ocena z niezależnych organizacji pozwala  ocenić reputację firmy i strony internetowej. Pomagamy chronić Twoją reputację w Internecie.
  4. Strona internetowa powinna posiadać wysoki poziom wiedzy i autorytetu wiarygodności. Wysoka jakość stron internetowych potrzebuje wystarczającej wiedzy, aby mogła być miarodajna i wiarygodna na dany przedstawiony temat. Termin „ekspert” może być stosowany do wszystkich typów stron internetowych, w tym stron internetowych takich jak ploteczki, strony internetowe mody czy humoru itp. Google wyraźnie stwierdza, że ceni również „codzienne doświadczenie”, które są oparte na doświadczeniu życiowym człowieka. Strona internetowa nie powinna być karana za brak posiadania formalnego wykształcenia, szkolenia czy certyfikatów przez tworzących strony internetowe, czyli samouków.
  5. Strona internetowa powinna mieć funkcjonalny projekt, layout strony. Twoja strona internetowa powinna być dobrze zorganizowana i posiadać funkcjonalny ogólny układ. Główna treść powinna być umieszczona w widocznym miejscu i jasno sprecyzowana, co jest jej główną treścią. Ogłoszenia i treści wtórne nie powinny odwracać uwagi od głównej zawartości strony internetowej. Strona powinna być jasna i zrozumiała dla odwiedzającego stronę, po prostu, prosta w poruszaniu i czytaniu ze zrozumieniem, piękna w swym wyglądzie, wyzwalająca  zachwyt.  Wyraźne oznaczenie części strony gdzie są ogłoszenia i reklamy, a to wszystko poprzez dobrą organizację treści na stronie, co stanowi dobry funkcjonalny design dla strony handlowej i może być bardzo różna od tego, czy to jest sklep, czy jest strona internetowa plantacji choinek żywych. Projekt funkcjonalny jest bardzo ważny dla strony internetowej. Możesz się do nas zwrócić,  aby Ci taką stronę internetową z funkcjonalnym design strony wykonać, jesteśmy dobrzy w tym, co robimy.
  6. Strona internetowa powinna oferować zadowalającą ilość informacji na stronie.  Nie ukrywaj swoich danych kontaktowych. Google chce zobaczyć informacje o nas samych w zakładce „O nas”, na podstronie kontaktu lub informacje obsługi dla klienta i w razie potrzeby, informacje o tym, kto jest odpowiedzialny za treści i utrzymanie strony internetowej.
  7. Strona internetowa zawiera pomocne zawartości dodatkowe, in plus dla klienta. Mimo że strona może uzyskać najwyższą ocenę z Google, jeśli nie ma dodatkowej zawartości w ogóle, to strona internetowa taka będzie miała dalszą, gorszą pozycję w wyszukiwarce. I właśnie dlatego, warto umieszczać tego typu treści, aby można pomóc sobie poprawić ogólną jakość strony internetowej i uzyskać lepsze pozycje w rankingu wyszukiwarki. Na przykład, zaprojektuj funkcje tak, aby pomóc kupującemu, aby mógł znaleźć inne produkty poszukiwane przez niego, lub produkty wzbudzające zainteresowanie klienta, pozwoli to pomóc w uzyskaniu lepszej pozycji na daną frazę kluczową w wyszukiwarce Google.  Pomocna treść na stronie wtórnej, jak przepis na wykonanie ciekawego pomocnego rozwiązania w życiu, jest bardzo dobrą cechą, która pomnoży lub podzieli wartość dodaną dla kupującego. Pomocna treść na stronie wtórnej może być jak  zakup innego popularnego modelu tego samego rodzaju produktu w opisywanym opisie na stronie sklepu.

Zapraszam do obejrzenia filmu, omawiającego problem dobrej jakości strony internetowej.

Dzięki wysokiej jakości stron internetowych można uzyskać znacznie lepsze pozycje na słowa kluczowe w wyszukiwarce Google. ROAN Agencja InterAktywna ma narzędzia i wiedzę pozwalającą pomóc Ci, abyś mógł się upewnić, że Twoje strony internetowe są wysokiej jakości i stać się bardziej widocznym w internecie – z nami to możliwe! 

Jeśli nie zrobiłeś tego jeszcze, skontaktuj się teraz z nami, zadzwoń do mnie, do Rolanda Piątkowskiego po poradę pod numer telefonu: 695 74 23 50, informacje darmo.

Należy pamiętać, że korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki, użytkownik wyraża zgodę na politykę prywatności i przechowywanie plików cookie, które umożliwiają sprawne działanie naszej witryny.