Porady Podstawy Pozycjonowania Stron Jak Działa Google

No Comments

Jak Działa Wyszukiwarka Google Pozycjonowanie Stron ROAN

Jak Działa Google? Jak działa wyszukiwarka Google? Co Google rzeczywiście robi, jak działa i pracuje? Dla wielu z Was będą to dość dobrze znane informacje. Ale dla wszystkich początkujących POZYCJONOWANIE stron wymaga wyjaśnienia, pozwól mi wyjaśnić to w łatwy do zrozumienia sposób, jak działa Google faktycznie. Zrozumienie Google może naprawdę pomóc nam stworzyć dobrą strategię POZYCJONOWANIA STRONY, która to zadziała i zafunkcjonuje dla nas ku zadowoleniu naszym klientom.

Jak Działa Google? Jak Działa Pozycjonowanie w Google

Wyszukiwarki takie jak Google, śledzą linki z jednej strony na drugą. Google składa się z robota, indeksu oraz algorytmu. Robot Google śledzi linki w internecie. Ten robot Google pracuje w całym internecie  przez całą dobę przez siedem dni w tygodni i zapisuje wersję strony formacie HTML wszystkich stron w gigantycznej, olbrzymiej  bazie danych, zwaną indeks. Ten indeks jest aktualizowany non stop, gdy robot Google wchodzi ponownie do naszej strony to wyszukuje nowych lub zmienionych treści na stronach internetowych. Nowa wersja tej strony zostanie ponownie zapisana w indeksie, tak wygląda indeksowanie strony przez Google. W zależności od natężenia ruchu na witrynie i dokonywanych zmian i aktualizacji na stronie internetowej, roboty Google mogą przychodzić i zaglądać częściej lub rzadziej do naszej strony. Jeśli te warunki nie będą spełnione  to Google Nie Indeksuje Strony.

Google Indeksowanie Strony

Google uzyskuje informacje o istnieniu naszej witryny wówczas, kiedy sami dodamy stronę internetową do indeksu, lub robot Google znajdzie link zwrotny w internecie na innych stronach do naszej strony i podąży za nim. Tak w ten sposób Google indeksuje strony internetowe, roboty podążają za dodanym wpisem przez nas do indeksu Google lub za wpisanym linkiem zwrotnym na innej stronie internetowej i wówczas po raz pierwszy strona jest zapisana w indeksie. Odtąd, witryna nasz może pojawiać się w wynikach wyszukiwania Google na różnych pozycjach w zależności od jakości treści strony internetowej. Tak powstaje proces indeksowanie strony w Google.

Jak Działa Pozycjonowanie Stron? Jak się nauczyć podstaw pozycjonowania?

Po za indeksowaniu strony internetowej, Google może pokazać stronę w wynikach wyszukiwania. Google stara się dopasować zapytania do za indeksowanych stron internetowych. Aby to zrobić Google ma specyficzny algorytm, który decyduje, które strony są wyświetlane i w jakiej kolejności w wynikach wyszukania. Jak działa ten algorytm w Google jest to owiane wielką tajemnicą. Nikt nie wie dokładnie, jakie czynniki decydują o kolejności wyników wyszukiwania w wyszukiwarce.

Informacje o tajnym algorytmie Google

Algorytm Google nie jest statyczny ani stały. Algorytm zmienia się regularnie. Do czynników, które określają kolejność i znaczenie różnych czynników zmieniają się bardzo często. Mimo, że algorytm jest tajemnicą, Google mówi nam często, które rzeczy są ważne i istotne. Nie wiemy, jak ważne, choć i nie wiemy, czy Google informuje o wszystkich czynnikach swego algorytmu.  Badania i eksperymenty wykonywane przez nas, dają nam dość dobre wyczucie ważnych czynników i dokonywanych zmian tych czynników przez Google. Agencja InterAktywna ROAN stosuje te czynniki w naszej działalności pozycjonowania stron internetowych i o tym wszystkim staramy się pisać na naszym tu blogu, edukując w ten sposób naszych klientów i nie tylko.

Jak Działa Wyszukiwarka Google?

Strona wyników Google – znana również jako SERP – pokazuje nam 10 linków z tytułami wraz poniżej opisem strony do stron, które pasują do najlepszego wyszukiwania według algorytmu Google. Są to przedstawione wyniki z organicznego wyników wyszukiwania. Jeśli klikniesz na przejście do drugiej strony wyników wyszukania, wyszukiwarka wyświetli następne wyniki itd., maksymalnie wyświetli ich do 1000, choć a u góry pod wierszem zapytania wyszukania wypisuje: Około 315 000 wyników (0,37 s)  dla frazy Podstawy Pozycjonowania Stron, dla innych zapytań będą inne. Im dalej w dół wynikach wyszukania jesteś, tym mniej prawdopodobne jest, aby ktoś mógł znaleźć Twoją stronę internetową.  Nad tymi pierwszymi z organicznego wyszukania w wyszukiwarce są umieszczone płatne linki, tzw reklamy, liki te są płatne w Kampanii Adwords. To są Ci którzy zapłacili do Google, aby ich reklamy stron wyświetlały na najwyższych pozycjach w wyszukiwarce, gdy ludzie szukają konkretnej frazy słowa kluczowego. Ceny tych reklam są bardzo zróżnicowane, w zależności od konkurencyjności szukanej frazy oraz jakości strony internetowej, na przykład dla frazy: jak działa Google kosztuje 2,65zł za jedno klikniecie.

Wartość linków zwrotnych dla wyszukiwarek

To bardzo ważne, aby posiadać podstawową wiedzę o tym, jak Google i większość innych wyszukiwarek korzysta z pozyskanej informacji o linkach zwrotnych do naszej witryny. Liczba linków wskazujących do naszej strony internetowej jest używana do określenia, jak ważna jest ta strona. Tak więc, im więcej linków dana witryna ma, tym wydaje się ważniejsze dla wyszukiwarek, ale tu nie tak do końca. Liczy się także jakość linków zwrotnych pochodzących z innych obcych witryn, czy one są same omawiają ten sam problem co nasza strona i  jak one same te witryny posiadają jakość i ilość linków zwrotnych, linki te mogą pomóc w rankingu strony internetowej w Google. Niektóre linki są ważniejsze od innych. Linki ze stron internetowych, które mają wiele linków przychodzących same są na ogół ważniejsze niż linki z małych stron internetowych z zaledwie kilku linków przychodzących. Znaczenie powiązań rzeczywiście było i jest działaniem prowadzącym do aktywnego budowania linków. Tak długo, jak jesteś stanie tworzyć linki zwrotne, które są przydatne i logiczne, to budowanie linków do naszej witryny jest bardzo dobrą strategią pozycjonowania stron. Ale jeśli będziesz budował linki masowo automatycznie z podejrzanych stron a co gorsza będziesz kupował linki to Google może Cię ukarać za to a nawet usunąć z wyników wyszukania. Dowiedz się więcej, jak skonfigurować strategię słów kluczowych dla Twojej witryny w naszym artykule na blogu.

Pozycjonowanie Stron i Google

Pozycjonowanie Stron jest praktyką optymalizacji witryny w celu pojawienia się na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania na daną frazę słowa kluczowego. W tym celu proces POZYCJONOWANIA STRON stara się kształtować naszą stronę WWW według algorytmu Google. Chociaż algorytm Google pozostaje wielką tajemnicą, ponad dziesięcioletnie nasze doświadczenie w pozycjonowaniu zaowocowało całkiem dobrym pomysłem na temat istotnych czynników pozycjonowania.

Jak działa pozycjonowanie w Google?

Monitorujemy wszystkie komunikaty wysyłane przez Google, w tym o powstających zmianach algorytmu i sprawdzamy, co faktycznie działa w wyszukiwarkach.  Na naszym blogu opisujemy pozycjonowanie stron, jak działa wyszukiwarka Google, aby edukować klientów. Zapamiętaj, Twoja strategia pozycjonowania nigdy nie powinna być budowana na trikach. Google chce pokazać ludziom wynik, który pasuje do ich zapytania w sposób jak najlepszy, aby rozwiązać im palące problemy. Jeśli chcesz się wysoko znaleźć w wynikach wyszukania w Google, a najlepiej na pierwszej stronie, dla danego  konkretnego hasła, czy szukanej frazy słowa kluczowego to upewnij się, że Twoja strona pasuje jakościowo do tych wyników wyszukania w Google. Jak masz z tym problem, to możesz się zawsze zwrócić do nas o pomoc, dzwoniąc do mnie do Rolanda Piątkowskiego pod numer telefonu: 695 74 23 50 lub wyślij zapytanie darmowa wycena.

Zostaw komentarz

    Dopisz się do Newslettera!

    • To pole jest do zatwierdzania i powinno pozostać na niezmienionym poziomie.

    Sprawdź także

    Zobacz więcej
    No Comments