Logo agencji ROAN24 Gorzów Wielkopolski Pozycjonowanie Tworzenie Projektowanie Hosting Stron Sklepów internetowych
Projekt graficzny

Kampania AdWords czy pozycjonowanie?

Kampania Ad-Words w Google jest najszybszym sposobem na pozyskanie odwiedzających, co więcej dzięki temu że sami wybieramy słowa kluczowe na które ma się wyświetlić nasza reklama sprawia to że trafią do nas osoby zainteresowane naszymi usługami. Jednakże to nie czyni z niej automatycznie klienta który dokona zakupu, ważne jest aby strona na której się znajdzie osoba po kliknięciu w reklamę zainteresowała go a usługa którą mu proponujemy była ciekawa i konkurencyjna.

Reklama Ad-Words a pozycjonowanie

Pozycjonowanie polega na zwiększeniu wartości domeny w oczach wyszukiwarek co skutkuje wyświetleniem jej na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwania dla odpowiednich haseł. Główna różnica między pozycjonowaniem a Ad Words, jest czas oraz opłaty, o ile pozycjonować można spróbować samemu przy zerowych nakładach finansowych lub zlecić pozycjonowanie profesjonalistą to z Ad words zawsze musimy mieć budżet gdyż inaczej nasze reklamy nie będą wyświetlane, trzeba pamiętać także że reklama Ad words przy niewłaściwym prowadzeniu może doprowadzić do momenty gdzie nie będzie ona opłacalna gdyż zadziałały na nieprawidłowe słowa kluczowe lub grupy osób. Dlatego warto czasami zlecić reklamę adwords firmie która się w tym specjalizuje. Istnieje jeszcze możliwość połączenia obu sposobów aby wyciągnąć możliwie najlepsze rezultaty w jak najkrótszym czasie. Gdyż prawidłowo prowadzona reklama adwords połączona z pozycjonowaniem doprowadzi do tego że nasza strona zacznie się wyświetlać na pierwszych miejscach i nie będziemy musieli już wydawać dużo więcej pieniędzy na reklamę ad words.

Połaczenie Ad Words i pozycjonowania.

Połączenie obu wariantów da nam najlepszy efekt gdyż zdobyte linki z pozycjonowania wesprą naturalne linki które zdobędziemy od odpowiednio pokierowanych klientów z adwords. A Wiadomo że jeśli coś jest popularne to dużo łatwiej jest temu zyskać na popularności niż czemuś o czym nikt nigdy nie słyszał. Co więcej oba pozycjonowanie i ad words wymaga treści odpowiedniej jakości aby reklama była tańsza a pozycjonowanie wymaga dobrej treści aby strona była dobrze postrzegana przez wyszukiwarki więc jeśli przeprowadzimy jedną dobrą modernizację będziemy gotowi zarówno do pozycjonowania i adwords. Więc czasami warto się zastanowić czy nie warto dołożyć trochę do pozycjonowania i prowadzić równolegle reklamę ad words.

Podsumowanie

Reklama Ad Words jest szybsza nie ma co do tego dwóch zdań, zdobycie pierwszej strony dla nowej witryny potrwa przynajmniej miesiąc a w przypadku dużej konkurencji może to być dużo dłużej nie mówić już o TOP 3 albo pierwszym miejscu. Gdzie przy Ad Words mamy odwiedziny i potencjalnych klientów od razu. Co więcej pozycjonowanie wymaga stałej pracy, dobrze jest prowadzić blog, generować linki, zmieniać treść optymalizować serwis. Gdzie Ad Words wymaga tylko strony na której klient wyląduje skorzysta z naszej usługi i dzięki temu zarobimy pieniądze bez dodatkowych nakładów pracy. Trzeba jednak pamiętać że Ad Words wyjdzie praktycznie zawsze drożej, jest on bardziej skuteczny, jednak nie jest tani. Co więcej jak skończą się pieniądze na kampanię to skończą się też odwiedziny.
Jeśli zgłosisz się do nas i przekażesz nam informacje jaką posiadasz stronę internetową oraz jaki planujesz budżet na reklamę pomożemy Ci dobrać odpowiedni konsensus tak aby inwestycja w reklamę przyniosła jak największe zyski w postaci nowych klientów.

Należy pamiętać, że korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki, użytkownik wyraża zgodę na politykę prywatności i przechowywanie plików cookie, które umożliwiają sprawne działanie naszej witryny.